هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان مقاله سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی

همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی

فراخوان مقاله سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی

سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن‌ساز» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن‌ساز» به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) و با همکاری دانشگاه‌ها و نهادهای ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.
محورهای این همایش شامل « تشکیلات، رهبری و راهکارهای عملیاتی»، « حلقه‌های‌میانی؛ تربیت دینی و آموزش عمومی»، «حکمرانی فضای مجازی در گام دوم انقلاب اسلامی»، « جریان ‌حلقه‌های میانی؛ مولفه‌ها، ابعاد و شاخصه‌ها»، «جریان حلقه‌های میانی؛ آسیب‌ها و راه‌حل برون‌رفت از آن» و « شهید سلیمانی؛ الگوی خودسازی و اخلاق‌مداری در تعامل با جامعه» است.
«جریان حلقه‌های میانی و فتح خرمشهرهای آینده با نقاط عطف در محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم» محور ویژه این همایش است. مقاله‌های برگزیده در ISC نمایه‌سازی خواهند شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند اصل مقالات را تا ۱۵ آبان ماه از طریق تارنمای همایش به نشانی hgaam2.ihu.ac.ir ارسال کنند.
زمان برگزاری این همایش ۲۳ بهمن ماه سال جاری و آدرس دبیرخانه، تهران، اتوبان شهید بابایی، دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی است.
شماره تماس دبیرخانه ۰۲۱۷۴۱۸۸۶۹۲ و شماره دورنگار دبیرخانه ۰۲۱۷۴۱۸۸۶۹۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به hgaam2.ihu.ac.ir نشانی اینترنتی  مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه