هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نسخه Pdf

تأکید مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان بر اهمیت طلبگی و تکریم شهدا

تأکید مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان بر اهمیت طلبگی و تکریم شهدا

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی‌نژاد، با تأکید بر اهمیت جایگاه طلاب در جامعه، آنها را سربازان امام زمان(عج) دانست و بر لزوم ادامه راه شهدا و بهره‌مندی از فضای پرنشاط حوزه علمیه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی‌نژاد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در مراسم آغاز سال تحصیلی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور طلاب مدرسه علمیه تخصصی فاطمةالزهرا(س) اصفهان برگزار شد، بر اهمیت طلبگی و تکریم شهدای دفاع مقدس تأکید کرد.
وی در این مراسم، با اشاره به شرایط پیچیده کنونی جهان و تلاش شیطان برای تسلط بر انسان، حضور در حوزه علمیه را یک نعمت الهی دانست و از طلاب خواست تا شکرگزار این نعمت باشند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، شهدای دفاع مقدس را فرزندان امام راحل(قد) و ضامن عزت و حیثیت کشور دانست و بر لزوم تکریم همه شهدا و خانواده‌های آنان تأکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی‌نژاد در ادامه، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد و با اشاره به عملیات طوفان‌الأقصی، از ورود جبهه مقاومت به مرحله جدیدی خبر داد که به پیروزی‌های راهبردی این جبهه منجر خواهد شد.
وی این پیروزی را وعده الهی دانست که حتماً محقق خواهد شد.
مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان در پایان، با نقل روایتی از نهج‌البلاغه، طلاب را به تلاش و کوشش در مسیر الهی فراخواند و آنان را به سه ‌دسته افرادی که اهل سعی و تلاش هستند، طالبان بهشت و مقصران تقسیم و ابراز امیدواری کرد: طلاب از دسته اول باشند و طلبگی را فرصتی برای نجات و سعادت ابدی خود بدانند.

ارسال دیدگاه