هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

پاسخ محکم‌تر از قبل به هرگونه تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی

تجلیل مراجع عظام و علما از عملیات تلافی‌جویانه وعده صادق۲

پاسخ محکم‌تر از قبل به هرگونه تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی

آیات عظام؛ نوری همدانی، جوادی آملی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیات‌؛ سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(ع)، اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعة الزهرا(ع) و سران قوا در سخنرانی، بیانیه و پیام‌های جداگانه‌ای از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق۲ از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی از جمله «شهید اسماعیل هنیه، شهید سیدحسن نصرالله و سردار سید عباس نیلفروشان» حمایت و تقدیر کردند.

   آیتاللهالعظمی نوری همدانی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حملات گسترده نیروهای مسلح در شب گذشته برای دفاع از حقوق مشروع خود و پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست موجب تقویت جبهه مقاومت و شادی دل ملت ایران گردید و عزت نیروهای مسلح ما خصوصاً هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایان‌تر شد.
اینجانب ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در عملیات مقتدرانه شب گذشته نقش داشته‌اند، تأکید می‌کنم به هر گونه تجاوز مجدد از طرف رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پاسخ محکم‌تر از قبل داده شود.
از پروردگار متعال توفیق همگان را مسئلت می‌نمایم.
«إن تنصروا الله ینصركم ویثبت أقدامكم»

   آیتاللهالعظمی جوادی آملی
حضرت آیت‌الله جوادی آملی در ابتدای جلسه درس خود با اشاره به حمله موشکی وعده صادق2 بیان داشتند: امیدواریم این عنایت الهی که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع انجام دادند، این صهیونیست بین‌الملل و خائن را سر جای خود بنشاند. این ایام اخبار تلخ و شیرین فراوان بود، شهادت سید جلیل‌القدر و بزرگوار و رهبر حزب عزیز و شریف لبنان نگرانی همه را فراهم کرد و داغی بود بر دل همه ما، گرچه حشر ایشان با اولیای الهی و شهدای کربلاست و زحمات ایشان، خدمات ایشان، کوشش‌های ایشان، رهبری‌‌های ایشان در نامه اعمالشان ثبت خواهد شد و با انبیا و اولیای الهی محشورند.
ایشان سپس با اشاره به حمله موشکی وعده صادق که شب گذشته توسط عزیزان سپاه و ارتش انجام شد، اظهار داشتند: «بنازیم دستی که انگور چید * مریزاد پایی که در هم فشرد» این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است، این صهیونیست بین‌الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آنها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی‌شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود!

   آیتالله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(ع)
این عملیات انتقام که با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و همکاری سپاه پاسداران، ارتش مقتدر و پشتیبانی وزارت دفاع کشور صورت گرفت، پاسخ قاطع و قانونی و دفاع مشروع در مقابل تعرض به حاکمیت ارضی ایران در به شهادت رساندن میهمان ایران “دکتر اسماعیل هنیه” و دبیرکل ‌حزب‌الله لبنان شهید سید‌حسن نصرالله و شهید سرلشکر نیلفروشان که با جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به فیض شهادت رسیده بودند، و در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان صورت گرفت، موجب عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان شد و التیام‌بخش جان‌ها و شادی‌آفرین قلب‌های مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت گردید.
اینجانب این حماسه‌ عزت‌آفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک عرض کرده و از خانواده‌های محترم شهدا به‌ویژه خانواده معظم این شهیدان والامقام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌خصوص مردم با بصیرت خاستگاه انقلاب اسلامی، قم مقدس به خاطر وحدت و همدلی و صبوری و بصیرت‌ انقلابی آنان تشکر و قدرشناسی کرده و از خداوند متعال اجر و پاداش الهی برای همگان خواستارم.

   جامعه مدرسین جوزه علمیه قم
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«والحمد لله قاصم الجبارین مبیر الظالمین»
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است
موشک‌باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران با حمایت ارتش و وزارت دفاع، به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق۲، موجی از شادی و غرور را در امت اسلامی برانگیخت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از فرزندان ملت در نیروهای مسلح، اعلام می‌‌دارد؛ اقتدار امروز نیروهای مسلح سرافراز ما و توانمندی‌های شگفت‌آور آن‌ها در تولید تجهیزات دفاعی و بازدارنده و رسیدن به خودکفایی در تأمین نیازهای دفاعی کشور، حاصل انقلاب اسلامی و پشتیبانی‌های گسترده مردم است.
ایران، امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. سقوط اسرائیل وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران در تحقق آن نقشی محوری و اساسی دارد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری -دام الله ظله- است.
به شکرانه نعمت ولایت و وجود فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساییم. امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن‌شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، إن‌شاءالله.

  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه
خبر حمله شجاعانه، جوانمردانه و عادلانه سپاه و ارتش دلاور اسلامی که در سایه‌سار زعامت رشید فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دام‌ظله‌العالی) در پاسخ به نقض حریم ایران اسلامی و جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان، به رژیم سفاک، وقیح و بی‌آبروی صهیونیستی، دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت‌مند مقاومت را که مصیبت‌زده غم شهادت سید و سالار جبهه مقاومت، شهید سید‌حسن نصرالله بود، سرشار از شادی و افتخار نمود.
حوزه‌های علمیه با همه وجود از مسئولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین‌المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می‌داند و از آن حمایت همه ‌و جانانه به عمل می‌آورد. همه ملت شریف ایران، علما، نخبگان و جوانان، زنان و مردان ایران مصرانه از مسئولان می‌خواهند هرگونه تهدید یا عکس‌العمل رژیم صهیونسیتی و دولت‌های جنایتکار پشتیبان آن را با سنگین ‌و شدیدترین پاسخ همراه کند.

   مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران
با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و تأیید فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (ایده‌الله‌تعالی) عملیات شکوهمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با همکاری ارتش و نیروهای مسلح در پاسخ به نقض حریم ایران اسلامی و جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان صورت گرفت، لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیستی و سردمداران غربی انداخت و موجب شادی قلب مظلومان و آزادگان جهان به‌ویژه گروه‌های مقاومت شد و آیه «إنا من المجرمین منتقمون» را بر تارک این نهاد انقلابی به درخشش درآورد و نشان داد فرزندان خمینی کبیر در عمل به منویات مقام معظم ولایت، از هیچ فرصتی برای سیلی زدن به استکبار جهانی به‌ویژه رژیم منحوس صهیونیستی و سگ‌ هار منطقه، چشم‌پوشی نخواهند کرد.
حوزه‌های علمیه خواهران از فرماندهان مجاهد و سرافراز نظامی و انتظامی ایران سپاسگزار بوده و حمایت کامل و همه‌جانبه از این حرکت عظیم را اعلام می‌نماید و هماهنگ با ملت شریف ایران اسلامی اعم از زن و مرد و پیر و جوان خواستار برخورد قاطع، سنگین و شکننده با هر گونه تهدید یا عکس‌العمل رژیم صهیونیستی و دولت‌های جنایتکار پشتیبان آنان است.

   جامعةالزهرا (ع)
​​​​​​​
روزها انتظار کشیدیم لحظه‌ای را که گنبد پوشالی آهنین فرو ریزد و دنیا به تحیر و شگفتی به ایران نظر کند، کودکان غزه غریو شادی سر دهند و زنان لبنان با اشک، الله اکبر بگویند. ثانیه‌ها را نفس کشیدیم! تا نیروهای سپاه با موشک‌های ابرصوت بالستیک و ‌هایپرسونیک آسمان تل‌آویو را شهاب‌باران کنند؛ پاسخی حقوقی، منطقی و مشروع به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران.
نتانیاهو و همه هوادارانش بدانند ما و سپاه ظفرمند ما آماده است همچون موشک‌های سجیل و فتاح، در صورت واکنش رژیم صهیونیستی، او را از هر نوع عکس‌العملی پشیمان کنیم.
ما طلاب، اساتید و کارکنان جامعة‌الزهرا(ع) اعلام می‌داریم که در راه دفاع از اسلام، هم‌قسم وآماده‌‎ایم و تا آخرین قطره خون‌ در راه دفاع از کیان اسلام و ایران ایستاده‌‎ایم.
از فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سپاه غرورآفرین و رزمندگان غیور کشورمان حمایت قاطع و شب وعده صادق را با افتخار بر تارک تاریخ کشورمان ثبت می‌کنیم که آمادگی و قدرت دفاعی ایران، دنیا را به شگفتی واداشت و شادی و شور و عشق به میهن را در دنیا فریاد زد.
موشک‌های ایران حامل فریاد حاج قاسم، سیدحسن نصرالله و صدها شهید مظلوم راه مقاومت و ندای مظلومیت میهمانمان اسماعیل هنیه بود. دیشب، تاریخ لحظه‌ای را دید که هیچ کس باور نداشت.
ای کشورهای ایستاده در سایه، ‌ای کشورهای نا ایستاده در خط اسلام، تا کی سکوت!!! برخیزید و ادامه حرکتی باشید که ایران شجاع آغاز کرده است و گرنه در کنار ظالمان جهان محو و فراموش خواهید شد؛ که این وعده حق الهی است.

ارسال دیدگاه