هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

در تجلیل از خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی

پیام جامعه مدرسین

در تجلیل از خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به‌مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی، جامعه مدرسین در پیامی، از زحمات و تلاش‌های صورت‌گرفته در برگزاری این مراسم قدردانی نمود.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
پیاده‌روی باشکوه اربعین، حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و بار دیگر نیروی حیات‌بخش عشق به حسین(ع) را به رخ جهانیان کشید و بی‌اعتنا به سکوت، سانسور و خفقان رسانه‌ای وابستگان جبهه باطل، توانست عظمت این همایش بزرگ دینی و بشری را به نمایش بگذارد.
بی‌تردید، خلق این حماسه بزرگ، مرهون مجاهدت‌های تعداد بی‌شماری از برادران و خواهران ایرانی و عراقی و دیگر محبان اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان است و این مجاهدت‌ها، جز از خزانه غیب الهی پاداش نخواهد گرفت.
به‌‌مناسبت خلق این حماسه باشکوه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به‌سهم خود، از تمام زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی دولت، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران قدردانی نموده و تلاش هیئت‌ها و موکب‌داران در آفرینش این حماسه بزرگ را ارج می‌نهد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین، مراتب قدردانی و سپاس خود را از دولت و مردم بزرگوار عراق که با تمام وجود و با افتخار، میزبان این همایش بزرگ بودند، ابراز می‌دارد.
در پایان، همه برای مجد و عظمت امت اسلامی دست به دعا برمی‌داریم: «اللهم انصرمن نصر الدین»! آمین!
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب ها :
ارسال دیدگاه