هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

امضای تفاهم‌نامه همکاری مجتمع بین‌الملل حوزه و دفتر تدوین متون درسی

امضای تفاهم‌نامه همکاری مجتمع بین‌الملل حوزه و دفتر تدوین متون درسی

تفاهم‌نامه همکاری میان مجتمع بین‌الملل حوزه‌های علمیه و دفتر تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع آموزشی پژوهشی بین‌الملل حوزه‌های علمیه و دفتر تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه در محل مجتمع بین‌الملل برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه، دکتر شیعی قائم‌مقام مجتمع بین‌الملل حوزه‌های علمیه، به بیان ظرفیت‌های این مجتمع پرداخت و به ضرورت تسریع در علمیاتی کردن این تفاهم‌نامه تأکید نمود.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین فرهاد عباسی، مدیر دفتر تدوین متون و منابع درسی حوزه‌های علمیه نیز، ضمن ابراز خرسندی از فعال‌سازی تفاهم‌نامه، همکاری دو طرف در این قالب را مانع موازی‌کاری و صرف وقت برای کارهای غیرتخصصی دانست.
پس از آن دو طرف، تفاهم‌نامه همکاری را که محصول جلسه مشترک سابق و رفت و آمد متن پیش‌نویس تفاهم‌نامه بین دو طرف بود، امضا کردند.
خاطرنشان می‌شود، این تفاهم‌نامه در دو ماده شامل محورهای همکاری و مراحل اجرای تفاهم‌نامه تدوین شده است که از جمله محورهای همکاری ذکر شده در این تفاهم‌نامه، همکاری در انجام پژوهش‌های مرتبط با طرفین، همکاری در تدوین، چاپ و نشر کتب و جزوات مرتبط با مأموریت طرفین، برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی، دوره‌های آموزشی و نیز کارگاه‌های تخصصی مرتبط، همکاری در ترجمه آثار اعم از کتاب، مقاله و غیره مرتبط با مأموریت طرفین است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه