هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دشمن گمان می‌کند، با لگد زدن به درخت تنومند انقلاب می‌تواند مشکلی ایجاد کند

نماینده ولی‌فقیه در همدان

دشمن گمان می‌کند، با لگد زدن به درخت تنومند انقلاب می‌تواند مشکلی ایجاد کند

امام جمعه همدان گفت: با وجود آنکه امروز درخت انقلاب اسلامی تنومند شده، باز هم دشمن در توهم خودش قرار دارد و گمان می‌کند که با لگد زدن به این درخت تنومند، می‌تواند مشکلی ایجاد کند.
به گزارش خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی، ۳۰ شهریور در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در همدان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، هویتی مبنی بر حکومت الهی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحقق اهداف و آرمان‌های الهی بود.
وی به تشریح ماهیت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ماهیت انقلاب آن است که مستکبران و دیکتاتورهای تاریخ نسبت به آن احساس خطر می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان افزود: از آنجایی که ماهیت انقلاب اسلامی، به مستکبر اجازه تعدی به حقوق دیگران و بی‌‌بند و باری را نمی‌دهد، بنابراین دشمن علیه آن اقدام می‌کند.
وی با بیان اینکه ابلیس در نزد دشمنان امروز اسلام باید شاگردی کند، یادآور شد: طبیعی است زمانی که دین وارد عرصه اجتماعی شود، منافع استکبار به خطر خواهد افتاد و لذا به‌صورت طبیعی به دشمنی با اسلام برمی‌خیزند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه نهال انقلاب اسلامی چهل‌سال پیش بنا نهاده شده است، گفت: شما رزمندگان و ایثارگران با تمام وجود مقاومت کردید و زخم و تازیانه خوردید؛ اما کنار نرفتید و لذا امروز زمان ثمر دادن این شجره طیبه است.
وی تصریح کرد: البته ضعف‌هایی نیز در این بین وجود داشت؛ اما با وجود آنکه امروز این درخت تنومند شده، باز هم دشمن در توهم خودش قرار دارد و گمان می‌کند که با لگد زدن به این درخت تنومند، می‌تواند مشکلی ایجاد کند.
امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه اراده خدا بر این است که آرمان‌هایش در عالم محقق شود، گفت: البته تحقق آن، دارای شرایطی است که لازم است، جامعه اسلامی همراهی کند.
وی ادامه داد: دشمن در تمامی این سال‌ها در هر فرصتی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و هست و آشوب‌هایی که رقم می‌زنند و اتفاقات اخیر نیز، نشانی از این اهداف شوم است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه