هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ارسال ۳۱۴ چکیده مقاله به همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

ارسال ۳۱۴ چکیده مقاله به همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: تاکنون ۳۱۴ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که نشان می‌دهد، همایش، مورد استقبال اساتید و نخبگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمال اکبری در نشست خبری همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین که در دانشکده دین و رسانه قم برگزار شد، با بیان اینکه این همایش، از ماه‌ها پیش فعالیت اجرایی خود را آغاز و دنبال کرده، عنوان نمود: تاکنون ۳۱۴ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که نشان می‌دهد، این همایش مورد استقبال اساتید و نخبگان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه طبق نظر شورای علمی همایش و درخواست‌های رسیده، زمان دریافت مقالات تا ۱۰ اسفندماه تمدید شد، خاطرنشان کرد: تاکنون در چکیده مقالاتی که به دبیرخانه رسیده است، شاهد تنوع موضوعی در محورهای ذیل همایش بوده‌ایم.
رئیس دانشکده دین و رسانه با اشاره به اینکه تاکنون ۹ پیش‌نشست در موضوع همایش برگزار شده است، یادآور شد: پیش‌نشست‌ها با هدف ترویج و گفتمان‌سازی ذیل همایش درحال برگزاری است.
عیسی زارعی دبیر اجرایی همایش دین‌‎، فرهنگ و رسانه‌های نوین نیز، پیش‌نشست‌های برگزارشده را مدنظر قرار داد و افزود: فضای مجازی و سبک زندگی اخلاقی و هوش مصنوعی و مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در تمام محورها چکیده مقالات داشته‌ایم، از رونمایی از سه عنوان کتاب در اختتامیه همایش خبر داد و عنوان کرد: در حوزه رسانه‌های نوین ۶۰ عنوان، با رویکرد اخلاقی رسانه‌های نوین ۱۵ عنوان، با رویکرد تبلیغ دینی در رسانه‌های نوین ۱۹ عنوان، با رویکرد قرآنی ۴ عنوان، در مورد سبک زندگی ۱۸ عنوان، در مورد فرهنگ ۲۸ عنوان، با رویکرد شبکه‌های اجتماعی ۳۷ عنوان، در زمینه حکمرانی ۹ عنوان، در دیپلماسی رسانه‌ای ۵ عنوان، در زمینه بازی‌های دیجیتال ۶ عنوان، با رویکرد بررسی آثار سینمایی ۸ عنوان و با رویکرد هوش مصنوعی ۱۳ عنوان چکیده ارسال شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه