هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دشمن را با حضور  گسترده در انتخابات مأیوس کنیم

دشمن را با حضور  گسترده در انتخابات مأیوس کنیم

٭ آیت‌الله‌العظمی مظاهری
 ملّت بزرگوار ایران! صحنۀ سرنوشت‌‌ساز دیگری برای شما مردم مسلمان و فهیم است تا بار دیگر با پدید آوردن یک حضور آگاهانه و پرشور، هم اقتدار و ایمان خود را به منصۀ ظهور درآورید و هم آیندۀ این سرزمین اسلامی را رقم بزنید.
  انتخابات، مایه تضمین جمهوری اسلامی است و از این جهت دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی همواره در صدد هستند تا این امتیاز ملّی و اسلامی را کم‌رنگ و بی‌رونق کنند، امّا ملّت بزرگوار همواره با حضور در صحنه، آنان را ناامید ساخته‌اند.
  انتخابات...، صحنۀ إعمال حقِّ سرنوشت مردم و عرصۀ ظهور اتّحاد ملّی است. از این‌رو ملّت بزرگوار و صبور ایران اسلامی با وجود همۀ مشکلات و دشواری‌ها، خصوصاً معضلات بزرگ اقتصادی و اجتماعی، به امید خداوند تعالی، با مشارکت در انتخابات، از حقِّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد و بار دیگر عزم راسخ خود در اداءِ وظیفۀ صیانت از منافع کشور و آیندۀ ملّت و حراست از امانت امام راحل و شهدای عزیز را متجلّی خواهند ساخت.
 بی‌شک شما ملّت حقّ‌جو و بصیر، با دقت و آگاهی کامل، در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهید شد و به امید خداوند سبحان، با خلق حماسۀ دیگری، بدخواهان و مخالفان اسلام و جمهوری اسلامی را نا‌امید خواهید ساخت.
 اگر کسی بخواهد ازراه گناه به مقصود خود دست یابد، نه تنها به مطلوب خود نخواهد رسید، بلکه گرفتار مشکلات خواهد شد. بنابراین همگان به ویژه نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان باید مراقب باشند که حریم حقیقت و صداقت درجریان انتخابات حفظ شود و کسانیکه در این مسیر حرکت می کنند بر اساس وعدهقطعی خداوند مورد تایید و حمایت خداوند متعال خواهند بود.
 انتخابات، مظهر اتّحاد و همبستگی اسلامی و ملّی است و ربطی به گروه و جناح خاصّی ندارد و از این جهت همه با گرایش‌های گوناگون در این حرکت جمعی و ملّی شرکت خواهند کرد.

٭ آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی
کته‌ای که هرگز نباید فراموشمان بشود، جریان انتخابات است. همه ما شرکت کنیم و کشورمان را، کشور اهل‌بیت(ع) را، خون شهدا را مغتنم بشماریم  و هر کس بین خود و بین خدای خود، به اصلح  رأی بدهیم.
 مسئولانی که انتخاب می‌شوند در مقابل ملت بزرگ ایران مسئول هستند و مردم نیز در مقابلشان حق نقد و راهنمایی دارند، چون شما آنان را انتخاب کردید و از طرف شما سمت پیدا کردند و باید کار شما را انجام دهند.
 انتخابات سالم و همراه با امنیت بیش از پیش موجب عزت و صلابت وشکوه ایران در همه عرصه ها می شود و نظام را از هر خطری حفظ می‌کند.
 حضور پرشور، حماسی همراه با انتخاب اصلح از روی دانش، تفکر و عقل عملی مردم در انتخابات آتی ضروری است؛ لذا با حضور گسترده در انتخابات شرکت کنیم و باید تلاش کنیم در کمال صیانت نظام را حفظ کرده و آن را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.
 منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید بدانند این امانتی الهی است که با انتخاب مردم به عهده آنان نهاده شده، پس باید به درستی از آن امانت داری کرده تا نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیةالله(عج) برسانند، و بیگانگان  بدانند این کشور با همدلی و همزبانی همه مشکلات را پشت سر گذاشته و هر روز بر عزت و عظمت این انقلاب و نظام می افزایند.
اگر قدردان این نعمت الهی نباشیم و از این عزت و آبرو مراقبت نکنیم فردای قیامت همه مسئول خواهیم بود و باید جوابگو باشیم، مردم جامعه اسلامی حتما در انتخابات شرکت کنند ما هم حتما شرکت می‌کنیم و هر کاری از دستتان بر می‌آید برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات انجام دهید.
 نباید نسبت به نظام که امانت الهی است؛ کم کاری کرد؛ بزرگترین خدمت به نظام حفظ حضور حداکثری در انتخابات و در همه عرصه‌های سیاسی دیگر است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه