هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تدوین ۸۰ طرح و ایده جدید برای تحول در روش‌های تبلیغی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه خبر داد

تدوین ۸۰ طرح و ایده جدید برای تحول در روش‌های تبلیغی

حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، غایت همه ارکان حوزه، باید به تبلیغ ختم شود و یک حرکت نو و تحول جدیدی برای تحقق این برنامه ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، در همایش سالانه معاونان تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور که در حرم حضرت شاهچراغ(س) شیراز برگزار شد، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رشد و تعالی تبلیغ اشاره کرد و گفت: بعد از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه علمیه تحرک جدی ایجاد شد و برنامه‌ریزی‌های فوری صورت گرفت و در این زمینه، کمیته عملیاتی‌سازی بیانات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ شکل گرفت که با جدیت مصوبات آن مورد پیگیری قرار گرفته و تمامی ارکان حوزه برای تبلیغ هماهنگ شدند.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی، 80 طرح و ایده جدید در عرصه تبلیغ برای اجرا شدن در کشور تدوین شد و ما در حال حرکت به سمت تبلیغ نوین و عرصه‌های هنری هستیم.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه اذعان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: اولویت حوزه تبلیغ باشد که معنایش این است که غایت همه ارکان حوزه، به تبلیغ ختم شود و ما به دنبال یک حرکت نو و تحول جدیدی برای تحقق این برنامه هستیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه