هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اقدامات کور تروریستی وسیله تبلیغاتی ضد انقلاب برای ناامن نشان دادن وضعیت ایران است

آیت‌الله موسوی اصفهانی

اقدامات کور تروریستی وسیله تبلیغاتی ضد انقلاب برای ناامن نشان دادن وضعیت ایران است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، هدف تروریست‌ها را ایجاد ناامنی در ایران و انعکاس آن در سراسر جهان ارزیابی کرد و ابراز داشت: می‌خواهند بگویند حکومت اسلامی ایران حتی قدرت تأمین امنیت خود را هم ندارد؛ حادثه پیشین شاهچراغ، ایجاد ناامنی سه‌ماهه سال پیش و مواردی از این دست که انگشت‌شمار است، وسیله تبلیغاتی ضد انقلاب برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
آیت‌الله سید‌مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا با تسلیت به خانواده شهدای شاهچراغ(ع) هدف دشمنان نظام اسلامی از انجام این حرکات تروریستی را ایجاد ناامنی توصیف کرد و گفت: این ملت در طول چهل و چهار سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، ثابت کرده است که تسلیم نخواهد شد.
آیت‌الله موسوی اصفهانی هدف تروریست‌ها را ایجاد ناامنی در ایران و انعکاس آن در سراسر جهان ارزیابی کرد و ابراز داشت: می‌خواهند بگویند حکومت اسلامی ایران حتی قدرت تأمین امنیت خود را هم ندارد؛ حادثه پیشین شاهچراغ، ایجاد ناامنی سه‌ماهه سال پیش و مواردی از این دست که انگشت‌شمار است، وسیله تبلیغاتی ضد انقلاب برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام چنین تهاجماتی را باعث اتحاد و انسجام بیشتر مردم و مسئولان توصیف کرد و گفت: مسئولان اطلاعات، نیروی انتظامی، بسیج و عموم مردم در مقابله با چنین جنایاتی متحد هستند و خدا پشتیبان ماست.
وی کار رسانه‌های غربی را اختلاف انداختن و ثمر گرفتن از این اختلافات عنوان کرد و گفت: در آستانه انتخابات می‌خواهند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و آزادی انتخابات در ایران را زیر سؤال ببرند؛ اما به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب بی‌اعتنا به این‌ها جلو می‌رود.
نماینده مجلس خبرگان رهبری تکرار چنین حرکت‌های تروریستی را محتمل ارزیابی کرد و افزود: خنثی شدن تحریم‌ها و آزادی پول‌های بلوکه شده ایران و در نتیجه گشایش در وضعیت اقتصادی مردم باعث سردی تنور فتنه و آشوب در کشور می‌شود و این‌ها به دنبال گرم نگه داشتن این تنور هستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه