هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تسلیت امام خامنه‌ای مراجع عظام تقلید و علما به آیت‌الله‌العظمی سبحانی

تسلیت امام خامنه‌ای مراجع عظام تقلید و علما به آیت‌الله‌العظمی سبحانی

بانوی مؤمنه و پارسا، حاجیه خانم مخترع، همسر مکرمه آیت‌الله‌العظمی  سبحانی، پس از عمری همراهی با این مرجع تقلید در طول سالیان متمادی مجاهدت علمی و اجتماعی و سیاسی، ۳۰دی به‌علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

مراسم بزرگداشت این بانوی مومنه،  2بهمن  با حضور مراجع، علما، مسئولان استانی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم، در دفتر آیت‌الله‌العظمی سبحانی  در قم برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیات عظام؛ مکارم شیرازی،  نوری همدانی، مظاهری آیات‌؛ سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران، رؤسای قوا، حجج‌اسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی(ع)، عباسی رئیس جامعة المصطفی العالمیه، فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت همسر حضرت آیت‌الله سبحانی را به این مرجع تقلید تسلیت گفتند.

  امام خامنهای
حضور مبارک آیةالله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی دامت‌برکاته
درگذشت همسر گرامی آن‌جناب را تسلیت عرض می‌کنم و تسلّای جنابعالی و دیگر بازماندگان و رحمت الهی برای آن مرحومه را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

  آیتاللهالعظمی مکارم شیرازی
حضور محترم حضرت آیت‌الله سبحانی دامت برکاته
با نهایت اندوه و تأسف از ارتحال بانوی مجلله مؤمنه، مرحومه مغفوره، متعلقه حضرت‌عالی باخبر شدم. بی‌تردید آن مرحومه که خود، از خاندان جلیل روحانیت تبریز بودند، در سال‌های فراوان همراهی با شما، فداکاری‌ها و زحمات فراوانی را متحمل گردیده و فرزندان صالح و شایسته‌ای را تربیت نمودند.
این‌جانب رحلت اندوهبار این مادر دلسوز و همسر فداکار را به شما صدیق مکرم و آقازادگان و همه منسوبین تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی طول عمر بابرکت برای جناب‌عالی، برای آن‌مرحومه مغفوره، رضوان و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان از درگاه ایزد منان خواستارم.

  آیتاللهالعظمی نوری همدانی
محضر محترم حضرت آیت‌الله آقای سبحانی  دامت برکاته
سلام علیکم ورحمةالله
درگذشت همسر مکرمه حضرت مستطاب‌عالی را به جناب‌عالی و همه وابستگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال دوام صحت و طول عمر برای شما و رحمت و مغفرت برای آن‌مرحومه مسئلت می‌نمایم.

  آیتاللهالعظمی مظاهری
حضرت آیت‌الله آقای سبحانی دامت برکاته
با اهداء سلام و تحیت؛
درگذشت متعلقّۀ مکرّمۀ آن‌جناب را به حضور جنابعالی و همه خاندان مصاب، تسلیت عرض می‌کنم.
از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، رحمت و رضوان الهی و حشر با حضرت فاطمه زهرا(س) و برای جنابعالی و بیت مکرّم و سایر بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم. طول عمر قرین به عافیت و دوام برکات وجود شریف آن‌جناب را از خداوند سبحان خواستارم.

  آیتالله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س)
حضرت آیت‌الله سبحانی دامت برکاته
خبر درگذشت همسر و همراه حضرت‌عالی در طول سالیان متمادی مجاهدت و تلاش علمی و اجتماعی و سیاسی، واصل گردید. خداوند ایشان را که قطعاً نقش بی‌بدیلی در حفظ آرامش فضای خانواده و ایجاد زمینه موفقیت‌های مختلف جناب‌عالی داشتند، غریق رحمت الهی کند. اینجانب مصیبت وارده را به حضرت‌عالی و دیگر اقوام و بستگان تسلیت عرض نموده و از جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) علو درجات آن بانوی مؤمنه را از خداوند خواستارم.

  آیتالله حسینی بوشهری رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
حضرت آیت‌الله‌العظمی آقای حاج شیخ جعفر سبحانی ادام الله ظلکم الشریف
سلام علیکم ورحمةالله
درگذشت بانوی مؤمنه، همسر مکرمه حضرت مستطاب‌عالی را به شما و آن بیت معظم، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، دوام صحت و عافیت جناب‌عالی و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن‌مرحومه مسئلت می‌نمایم.

  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور
​​​​​​​
محضر مبارک مرجع عالی‌قدر
حضرت آیت‌الله‌العظمی سبحانیدامت برکاته
سلام علیکم بما صبرتم!
در نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت بانوی صالحه متعلقه مکرمه‌تان را دریافت نمودم.
بدین‌وسیله ضمن ابراز همدردی و آرزوی صحت و سلامت برای آن‌جناب، فقدان آن بانوی مؤمنه را به جناب‌عالی و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده، روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان صبر نیکو توأم با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه