هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

جهان آینده نیازمند همراهی ایران است و نمی‌تواند بدون توجه به ایران حرکت کند

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر

جهان آینده نیازمند همراهی ایران است و نمی‌تواند بدون توجه به ایران حرکت کند

امام ‌جمعه بوشهر گفت: جهان آینده نیازمند همراهی ایران است و نمی‌تواند بدون توجه به ایران حرکت کند. تمدن نوین و مدیریت راهبردی جهانی، از اروپا به سمت آسیا در حرکت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین صفایی بوشهری، ۱۲آبان در نشستی با معاون منابع انسانی وزارت کشور گفت: دشمنان انواع تهاجم، شامل: فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و… را علیه کشور ما به‌ راه انداخته‌اند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان جنگ ترکیبی را در دستور کار خود دارند، افزود: همه این فتنه‌ها دارای نمونه سابق هستند و ما باید با تحلیل دقیق سابق، به مقابله با این تهدیدها برویم.
وی بیان کرد: این جریان فتنه و اتفاقات طبیعی است؛ دشمن در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده است که جهان در آستانه تغییری بزرگ است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند، ایران در این تحول عظیم حضور و وجود داشته باشد، اضافه کرد: احزابی را تشکیل داده‌اند که وارد صحنه شوند و با ابزار مختلف جنگ ترکیبی را با پوشش رسانه ایجاد کرده‌اند تا ایران را تضعیف کنند. دشمنان می‌خواهند قدرت ایران را کاهش دهند و در محاسبات خود می‌پنداشتند که قدرت ایران طی ۴۰ روز تضعیف می‌شود. تمرکز آنها بر روی مدارس و دانشگاه‌ها بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: ایران با یک مدیریت فوق‌العاده نرم ورود کرده و امور را تفکیک و شعله‌ها را خاموش کرد و دشمنان به این نتیجه رسیدند که باز هم شکست خورده‌اند.
امام جمعه بوشهر اقداماتی مانند ترور مردم بی‌گناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را نشانه ضعف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: جهان آینده نیازمند همراهی ایران است و نمی‌تواند بدون توجه به ایران حرکت کند؛ تمدن نوین و مدیریت راهبردی جهانی، از اروپا به سمت آسیا در حرکت است.
دولت سیزدهم در مسیر پرشتاب حکمرانی اسلامی و ایجاد ثبات در کشور حرکت می‌کند
ابوطالب شفقت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور نیز در این نشست، با بیان اینکه تخریب‌های دشمن، نشانه شکست‌های جدی آنهاست، گفت: امیدواریم با تلاش دولت شاهد تغییر فرهنگ مدیریتی در سطح کشور باشیم و امیدواریم، بتوانیم این مسیر را بازتعریف کنیم.
وی با اشاره به تلاش‌های دولت برای حرکت در مسیر حکمرانی اسلامی واقعی و ایجاد ثبات در کشور، افزود: دولت سیزدهم مسیر پرشتاب رسیدن به دولت اسلامی را طی می‌کند و دشمنان نمی‌خواهند این مهم محقق شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه