هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مسلمانان جهان از ایران در برابر توطئه‌های غرب حمایت کنند

رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم‌نهاد مالزی

مسلمانان جهان از ایران در برابر توطئه‌های غرب حمایت کنند

رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم‌نهاد مالزی، در بیانیه‌ای رسمی و اعتراض‌آمیز، خواستار حمایت مسلمانان جهان از ایران اسلامی در برابر توطئه‌های جوامع غربی علیه مردم ایران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد عزمی عبدالحمید رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم‌نهاد مالزی، در این بیانیه، بر لزوم هوشیاری، مقاومت، اتحاد و همبستگی بیشتر مردم ایران در برابر توطئه شوم دشمنان اسلام تأکید و خاطرنشان کرد: دست‌هایی درکارند تا با اخلال در جریان زندگی عادی مردم، موجی از وحشت و ناامنی و تفرقه ایجاد کنند.
محمد عزمی افزود: دشمنان وجود ایران قوی، متحد و مستقل را در منطقه برنمی‌تابند؛ لذا با ایجاد هرج و مرج و بی‌ثباتی در پی تجزیه ایران مقتدر هستند.
رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم‌نهاد مالزی موسوم به «ماپیم»، همچنین در بیانیه‌ای رسمی و اعتراض‌آمیز خواستار حمایت مسلمانان جهان از ایران اسلامی در برابر توطئه‌های جوامع غربی علیه مردم ایران شد.
محمد عزمی عبدالحمید در این بیانیه، غرب و عوامل وابسته به آن را مسئول وقوع چنین جنایت‌های فجیع با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار محاکمه و مجازات این ایادی دست‌نشانده در حادثه خون‌بار شاهچراغ(ع) شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه