هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقدیر آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی و آیات حسینی بوشهری و اعرافی از خدمات آیت‌الله دریاباری به حوزه و نظام

تقدیر آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی و آیات حسینی بوشهری و اعرافی از خدمات آیت‌الله دریاباری به حوزه و نظام

عالم متخلق آیت‌الله سید عنایت‌الله دریاباری، از اساتید اخلاق و ممتحن حوزه علمیه قم و مؤسس حوزه علمیه فیروزکوه، پس از عمری ترویج مکتب اهل‌بیت(ع)، تربیت شاگردان و ارائه‌ خدمات ارزشمند اجتماعی و دینی، همچون احداث مجموعه حوزه علمیه امام صادق(ع) روستای دارالسیاده وشتان فیروزکوه، پس از تحمل یک دوره بیماری ۲۸ شهریور دعوت حق را لبیک گفت.

حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی و آیات حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین و اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این عالم پارسا را تسلیت گفتند.
 
  آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی
بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم
ارتحال مرحوم آیت‌الله آقای سید عنایت‌الله دریاباری(ره) موجب تأسف و تأثر گردید.
این استاد بزرگوار حوزه علمیه، سالیان طولانی با سعی و تلاش فراوان و با اخلاق عالیه خود، شاگردان فراوانی تربیت کرد و توانست، به فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) خدمت نماید. اینجانب درگذشت این شخصیت اثرگذار را به حوزه علمیه و شاگردان و خاندان مکرمشان تسلیت عرض نموده و علومقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.
حسین نوری همدانی/ ٢٩شهریور١٤٠١
 
  آیت‌الله حسینی بوشهری
رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین
بسم‌الله الرحمن الرحیم/ انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم فرهیخته و استاد اخلاق حضرت آیت‌الله سیدعنایت‌الله دریاباری رحمة‌الله علیه را به بیت مکرم آن مرحوم، شاگردان و همه بازماندگان و وابستگان تسلیت عرض می‌کنم.
این‌جانب از خداوند متعال برای آن مدرس برجسته علوم و معارف مکتب اهل‌بیت (ع) رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
 
  آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه
درگذشت عالم متخلق و روحانی پارسا حضرت آیت‌الله آقای سید عنایت‌الله دریاباری(ره) که حیات ارزشمند خویش را وقف تعلیم و تربیت نفوس مستعده نمود، موجب تأسف گردید.
اینجانب ضمن ارج نهادن به سال‌ها خدمت مخلصانه ایشان به حوزه‌های علمیه و نظام مقدس اسلامی، فقدان آن‌مرحوم مغفور را به خانواده، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای آن عالم سفرکرده و صبر و اجر فراوان و پایدار را برای بازماندگان خواستارم.
گزارش:  رحیم کریمی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه