هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان «مجریِ پژوهش» از طلاب برادر و خواهر مقیم قم یا کهگیلویه و بویراحمد

فراخوان «مجریِ پژوهش» از طلاب برادر و خواهر مقیم قم یا کهگیلویه و بویراحمد

دبیر میز تعاون، مشارکت و سرمایه‌های اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از طلاب برادر و خواهر دارای مدرک دکتری و ارشد مقیم قم یا کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان همکار پژوهشی و مجری پژوهش دعوت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست پژوهشی با حضور حجج‌اسلام افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد، امینی‌اطهر دبیر کمیسیون تحقیقات علمی مجمع نمایندگان طلاب و مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی،  کمائی دبیر میز تعاون، مشارکت و سرمایه‌های اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و جعفری‌نسب معاون پژوهشی مجمع نمایندگان طلاب، پیرامون موضوع «پژوهش» در دفتر قرارگاه حوزه انقلابی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم افتخاری در این نشست، با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی در شهر یاسوج با محوریت اساتید حوزه خواهران، اعلام آمادگی کرد: از ظرفیت اساتید جهت تدریس برخط برای حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.
حجت‌الاسلام علی امینی‌اطهر، دبیر کمیسیون تحقیقات علمی مجمع نمایندگان طلاب کشور نیز، گزارشی از هیئت اندیشه‌ورز پژوهشی قرارگاه حوزه انقلابی و معاونت پژوهشی مجمع و کمیسیون تحقیقات علمی ارائه کرد.
وی اظهار کرد: طرحی با همکاری معاونت پژوهش حوزه به‌عنوان «طرح تجمیع مراکز پژوهشی» در دست اجرا می‌باشد که جهت عدم موازی‌کاری و پر کردن خلأهای موجود و سهولت کار محققان را در پی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام رضا کمائی، مدیر اداره منابع انسانی و پشتیبانی مرکز ملی مطالعات و سنجش دینداری هم در این نشست، به بیان شرح وظایف و ظرفیت‌های این مرکز پرداخت و بیان کرد: از طلاب برادر و خواهر دارای مدرک دکتری و ارشد مقیم قم یا ساکن در کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان همکار پژوهشی و مجری پژوهش دعوت به‌عمل می‌آید.
دبیر میز تعاون، مشارکت و سرمایه‌های اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می‌تواند از طلاب خواهر و برادر متخصص در حوزه اقتصاد تعاونی، مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی در قالب نشست‌ها و ارائه دیدگاه‌ها و طرح‌ها در حوزه تخصصی مذکور استفاده کند.
در پایان این نشست، حجت‌الاسلام سیدحسین جعفری‌نسب، معاون پژوهشی مجمع نمایندگان طلاب هم، بر تقویت بعد پژوهشی طلاب تأکید کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه