هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر آسمانی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر آسمانی

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه (برادران و خواهران) در بخش‌های ملی و بین‌المللی، تا ۳۰ آبان ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به استقبال طلاب و هنرمندان حوزوی از جشنواره هنر آسمانی و درخواستهای تمدید مهلت ارسال آثار، مهلت ارسال آثار به جشنواره دهم در بخشهای ملی و بینالمللی، تا ۳۰ آبان ۱۴۰۳ تمدید شد.
بر اساس اعلام معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه کشور، شرکت در جشنواره هنر آسمانی محدودیت سنی ندارد و حوزویان علاقهمند، میتوانند تا ۳۰ آبان ۱۴۰۳ آثار خود در رشتههای هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای آوایی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
هر شرکتکننده تنها می‏تواند، در دو رشته هنری شرکت کند و در هر رشته، حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند. افرادی که بیش از سه اثر ارسال نمایند، تنها آثار اول تا سوم آنها بهترتیب ارسال به دبیرخانه جشنواره، پذیرفته خواهد شد.
موضوعات دهمین جشنواره هنر آسمانی
۱. موضوعات بخش آزاد (اولویتدار)
 تبلیغ «کنشگری حوزههای علمیه»؛ هویت طلبگی «جذب و پذیرش حوزه»؛ امید آفرینی؛ حکومت اسلامی و ولایت فقیه؛  خانواده و سبک زندگی؛ جهاد تبیین؛ تبلیغ دانشآموزی و دانشجویی؛ زیست مجازی؛ حجاب و عفاف؛  مقاومت و جهاد اسلامی؛  فرهنگ و تمدن اسلامی.
۲. موضوع بخش ویژه: تبلیغ نوین و هوش مصنوعی.
راههای ارتباطی با دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی
قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان فجر، خیابان دانش، مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، فاز هفت، طبقه دوم، اتاق ۳۱۱.
پایگاه اطلاعرسانی جشنواره هنر آسمانی
honareasemani.ismc.ir
کانال جشنواره در پیامرسان ایتا:
@HonareAsemani
تلفن: ۰۲۵۳۳۱۳۳۲۴۳ - ۰۲۵۳۳۱۳۲۵۷۷

ارسال دیدگاه