هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تأثیر هم‌افزایی مجموعه‌های حوزوی در هدایت مردم

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد

تأثیر هم‌افزایی مجموعه‌های حوزوی در هدایت مردم

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه، هدایت مردم است و در این راستا، هم‌افزایی مجموعه‌های حوزوی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و مسئولان ادارات این دفتر، با حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل، ضمن خیرمقدم، وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه را، هدایت مردم، و هم‌افزایی مجموعه‌های حوزوی را در این راستا بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: ما باید به موضوع تربیت افراد، توجه ویژه داشته و برای فعالیت‌های اعتقادی هزینه کنیم.
وی افزود: امیدواریم به‌مدد الهی و کرامات اهل‌بیت(ع) حوزه‌های علمیه قم و خراسان به یک‌رنگی، اتحاد و همکاری بیش از پیش برسند و بتوانند، در مسیر اعتلای تشیع و نظام اسلامی گام بردارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در پایان دیدار نیز، با بیان این‌که همه هدف ما این است که فعالیت‌های‌مان موجب اعزاز پرچم اسلام و خواری دشمنان قرار گیرد، افزود: این، رسالت و وظیفه همه حوزه‌های علمیه است.
وی همراهی و همکاری با جامعةالزهرا(ع) را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی نیز در جامعةالزهرا(ع) وجود دارد که می‌تواند، ما را در اجرای بهتر برنامه‌ها یاری کند.
 خانم ‌هاشمی مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان نیز در این دیدار، همکاری و هم‌افزایی نهادهای حوزوی را موجب ارتقای اعتقادی، اجتماعی و سیاسی مردم ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ما به‌عنوان دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، آمادگی همکاری همه‌جانبه با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را داریم و در این مسیر، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
خانم‌ها متولیان و  افشار و حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی، معاونان پژوهش، آموزش و فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این دیدار، بر ضرورت هم‌افزایی‌های علمی پژوهشی، آموزشی و  فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و حوزه علمیه خراسان تأکید کردند و از آمادگی لازم برای همکاری‌ها با حوزه خراسان خبر دادند.

ارسال دیدگاه