هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  فراخوان «انتخاب پژوهشگر برتر» جامعة‌الزهرا(ع)

  فراخوان «انتخاب پژوهشگر برتر» جامعة‌الزهرا(ع)

فراخوان «انتخاب پژوهشگر برتر» در جهت حمایت و تجلیل از پژوهشگران برتر جامعة‌الزهرا(ع) در هفته پژوهش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به‌مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت و تجلیل از پژوهشگران جامعةالزهرا(س)، فراخوان «انتخاب پژوهشگر» از سوی معاونت پژوهش و پژوهشگاه مطالعات اسلامی این مرکز اعلام شد. اساتید، پژوهشگران، دانش‌آموختگان و طلاب همه سطوح تحصیلی، می‌توانند آثار و فعالیت‌های پژوهشی منتشرشده در بازه زمانی اول آذر ۱۴۰۱ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ را در فرم سامانه به‌نشانیforms.jz.ac.ir ارسال کنند.
متقاضیان می‌توانند مستندات آثار و فعالیت‌های پژوهشی خود را مطابق با جدول ارائه‌شده در فرم ثبت‌نام بارگذاری کنند.
آثار و فعالیت‌های پژوهشی، می‌تواند در قالب آثار پژوهشی شامل: کتاب، پایان‌نامه، مقاله چاپ‌شده در مجلات علمی معتبر یا پذیرفته‌شده در همایش و یا طرح پژوهشی و همچنین در قالب فعالیت‌های پژوهشی؛ از جمله کرسی یا نشست علمی، سخنرانی علمی، مدیریت پژوهشی، دبیر و یا نماینده علمی همایش‌های علمی معتبر و مدیریت گروه‌های علمی جشنواره‌ها، افتخارات و جوایز علمی، راهنمایی، مشاوره، نرم‌افزارهای علمی، ایده‌پردازی و ... باشد.
مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان است و پژوهشگران می‌توانند، جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۶۵۶ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۵۶۹ تماس بگیرند و یا به سایت پژوهشگاه مطالعات اسلامی به‌نشانی pm.jz.ac.ir و یا سایت معاونت پژوهش جامعة الزهرا(ع) به نشانی pjh.jz.ac.ir مراجعه کنند.
پس از بررسی و ارزیابی مستندات آثار و فعالیت‌های پژوهشی، پژوهشگران برتر در هفته پژوهش معرفی و تجلیل می‌شوند.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه