هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش سال تأسیس کتابخانه فاطمی

مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش سال تأسیس کتابخانه فاطمی

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت؟سها؟ با اشاره به تعیین ۳۰ مرداد به‌عنوان مهلت پایان برای ارسال چکیده مقالات به همایش، گفت: مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی، نمایه خواهد شد و نویسندگان کلیه آثار از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس استفاده خواهند نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: همایش هشتصد‌و پنجاهمین سال تأسیس کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با مشارکت و همکاری نهادهای حوزوی، دانشگاهی و فرهنگی برگزار می‌شود.
وی گفت: «تبیین اهمیت، نقش، کارکرد، تأثیر و جایگاه کتابخانه در سطح بین‌المللی»، «تبیین جایگاه و نقش کتابخانه در انسجام و عمق‌بخشی به هویت ملی و تقویت مبانی دینی، فرهنگی و اجتماعی کشور به‌ویژه شهر قم»، «تبیین و ترسیم جایگاه کتابخانه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در تمدن نوین اسلامی»، «آینده‌پژوهی و آینده‌نگاری کتابخانه، مرکز اسناد و موزه فاطمی» و «تبیین خدمات متقابل کتابخانه و گروه‌های ویژه مانند زنان، شخصیت‌های علمی حوزوی و دانشگاهی، دولت‌مردان و سیاست‌مداران» محورهای اصلی این همایش در بخش علمی است.
وی تصریح کرد: همایش هشتصدو پنجاهمین سال تأسیس کتابخانه فاطمی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت؟سها؟ برگزار می‌شود و مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش، تا۳۰ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.
گفتنی است، شماره تماس دبیرخانه همایش ۰۲۵۳۷۸۴۰۷۵۴ است و علاقه‌مندان می‌توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی haramlibconf.qom.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه