هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

باور عمیق نسبت به جهاد تبیین لازمه حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

آیت‌الله محسن فقیهی

باور عمیق نسبت به جهاد تبیین لازمه حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین الزامات حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، باور عمیق داشتن نسبت به ضرورت جهاد تبیین در جامعه است.

آیت‌الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری شبستان، ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، گفت: چهل و چهار سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی شاهد هستیم که دشمنان در سال‌های اخیر، به‌خصوص در عرصه جنگ نرم رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی و اقتصادی، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام اسلامی فروگذار نکرده‌اند.
وی افزود: با این حال و به‌لطف الهی و البته در سایه حضور آگاهانه و ولایت‌مدارانه مردم در صحنه، دشمنان نتوانستند، به اهداف شوم خود برسند و اینک نظام اسلامی، بالنده‌تر و قوی‌تر از هر زمانی به راه خود در مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ادامه می‌دهد.
استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: از سویی در طول یک سال اخیر، مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی، بر لزوم اهتمام همه‌جانبه در راستای جهاد تبیین تأکید نموده و آن را فریضه‌ای فوری و قطعی توصیف کردند و این مسئله نشان می‌دهد که لازمه حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، باور عمیق داشتن به اهمیت مسئله جهاد تبیین است.
وی خاطرنشان کرد: همچون گذشته در این خصوص نیز، حوزه و روحانیت انقلابی و دغدغه‌مند باید پیشگام باشد و به‌لطف خدای متعال حوزویان ما این‌گونه هستند.
آیت‌الله فقیهی در پایان تصریح کرد: حوزویان با اعتقاد و باور، در صحنه جهاد تبیین حضور فعالانه‌ای دارند و باید این حرکت مقدس در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ملت بزرگ ایران تداوم پیدا کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه