هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دغدغه مرجعیت امنیت، وحدت و صیانت از مقدسات و حقوق مردم

آیت‌الله‌العظمی بشیر نجفی با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند

دغدغه مرجعیت امنیت، وحدت و صیانت از مقدسات و حقوق مردم

به گزارش خبرگزاری شفقنا به‌نقل از الفرات، در بیانیه دفتر حضرت آیت‌الله نجفی آمده است: این مرجع تقلید، 25مرداد در دفتر خود در نجف اشرف، پذیرای هیئتی از بزرگان قبایل عراق بودند.

ایشان در این دیدار بر لزوم وحدت عراقی‌ها، حمایت از خاک و مقدسات آن و حرمت خون عراقی‌ها تأکید و بیان کردند: عراق کشوری است که خداوند آن را با برکت‌ها، نعمت‌ها و جایگاه، از سایر کشورها متمایز کرده است. در کنار این‌ها، عراق کشور اهل‌بیت(ع)، وطن ایمان و تقوا و پیروان اهل‌بیت(ع) است.
معظم‌له افزودند: قبایل اصیل عراق همواره نیرویی بوده‌اند که روی ثبات عراق و صیانت از آن و مقدسات آن و همچنین همراهی با حوزه علمیه نجف اشرف اصرار داشته‌اند؛ حوزه‌ای که به‌برکت خداوند متعال و در پناه امام منتظر(عج)، دلیلی برای عبور از بحران‌های کشور در دهه‌های گذشته بوده است.
این مرجع تقلید در این بیانیه افزودند: حشدالشعبی فداکاری‌های بزرگی برای صیانت از عراق، مقدسات و مردم آن کرد و من دستانی را که در جبهه‌های نبرد روی ماشه فشرده می‌شدند، می‌بوسم؛ زیرا دست‌های مجاهدین در راه خداوند سبحانه و تعالی است.
حضرت آیت‌الله نجفی در پایان خاطرنشان کردند: مرجعیت دینی در نجف اشرف همواره حامی و مدافع عراق بوده و هست و تنها دغدغه آن، مردم عراق و صیانت از حقوق آنها و جلوگیری از خون‌ریزی و تحقق امنیت و ثبات خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه