هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دشمن از توانایی ما دیوانه خواهد شد

شیخ نعیم قاسم

دشمن از توانایی ما دیوانه خواهد شد

معاونان فرماندهان و جایگزین‌های ذخیره وجود دارد و آنها آماده جایگزین شدن در هر موقعیتی هستند. در اسرع وقت و بر اساس سازوکار مصوب برای انتخاب در جنبش، دبیرکل حزب‌الله را انتخاب خواهیم کرد. انتخاب‌ها در حزب‌الله آسان خواهد بود و همه چیز روشن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، در اولین سخنرانی پس از شهادت سیدحسن نصرالله(ره)، تأکید کرد: راه مقاومت ادامه دارد و پیروزی نصیب آن خواهد شد.
شیخ نعیم قاسم در ابتدای سخنرانی خود گفت: اولویت شهید سیدحسن نصرالله، قدس شریف در چارچوب وحدت عربی و اسلامی بود.

آمریکا با اسرائیل در همه کشتارهایش مشارکت دارد
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه، اضافه کرد: آمریکا با اسرائیل در همه کشتارهایش مشارکت دارد و با هرگونه ابراز رسانه‌ای و سیاسی و با همه معیارها از آن حمایت می‌کند. اگر اسرائیل معتقد است که با تجاوز به اهداف خود می‌رسد، دچار توهم شده است.
این روحانی مبارز لبنانی خاطرنشان کرد: جنایت پیجرها و جنایات دیگر، به دنبال متزلزل کردن ما بود؛ اما به دشمن می‌گوییم که ما ثابت‌قدم بوده و مسیرمان را ادامه خواهیم داد. مسیر مقاومت ادامه دارد و حزب‌الله به اهداف و جهاد خود ادامه می‌دهد.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: نظام رهبری با دقتی که سیدحسن نصرالله ایجاد کرده است، ادامه دارد. نظام رهبری با هر آنچه که سید نصرالله ایجاد کرد و همچنین طرح‌های جایگزین ادامه دارد.

مقاومت به حمایت از غزه ادامه خواهد داد
وی تأکید کرد: مقاومت به حمایت از غزه در دفاع از فلسطین با همان سرعت ادامه خواهد داد. کاری که ما انجام می‌دهیم حداقل به‌عنوان بخشی از طرح پیگیری نبرد و آنچه میدان به آن نیاز دارد، است.
معاون دبیرکل حزب‌الله افزود: می‌دانیم که نبرد طولانی خواهد بود و برای رویارویی با هر احتمالی آماده‌ایم و از این نبرد، پیروز بیرون می‌آییم. تلفات جانی بسیار است؛ اما مطمئن هستیم که دشمن به هدف خود نخواهد رسید.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: توانایی ما قوی و بزرگ است و دشمن به‌دلیل ناتوانی در رسیدن به توانایی‌های ما دیوانه می‌شود. ‌ای مردم فداکار! ما به شما اطمینان داریم و همان‌طور که در سال ۲۰۰۶ پیروز شدیم، امروز نیز پیروز خواهیم شد.

دبیرکل حزبالله در اسرع وقت انتخاب میشود
معاون دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: در ساختار حزب‌الله، معاونان فرماندهان و جایگزین‌های ذخیره وجود دارد و آنها آماده جایگزین شدن در هر موقعیتی هستند. در اسرع وقت و بر اساس سازوکار مصوب برای انتخاب در جنبش، دبیرکل حزب‌الله را انتخاب خواهیم کرد. انتخاب‌ها در حزب‌الله آسان خواهد بود و همه‌چیز روشن است.
 

برچسب ها :

حزب‌الله

غزه

ارسال دیدگاه