هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دوره تابستانه طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

دوره تابستانه طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود

معاونت آموزش حوزه علمیه قم، ششمین دوره تابستانه ویژه طلاب پایه‌های ۷ تا ۱۰ و سطح آزاد (دروس فوق برنامه) را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششمین دوره تابستانه ارتقائی و یا تکمیل نواقص دروس ویژه طلاب پایه‌های ۷ تا ۱۰ و سطح آزاد (دروس فوق برنامه) حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
حداقل دوره تابستانه ۳۵‌روز درسی است و در هر روز، حداکثر چهار جلسه درسی برگزار خواهد شد (جمعا ۱۴۰ ساعت = ۹ واحد درسی). روزهای پنجشنبه هم، جزء ایام درسی است و در این دوره، طلاب مجاز به اخذ مرخصی به هر نحوی نمی‌باشند.

شرایط متقاضیان:

۱. طلابی که موفق به کسب نمره قبولی پس از حضور در درس نشده‌اند؛ ۲. طلابی که درس آنان به‌دلیل غیبت بیش از حد مجاز، حذف گردیده است؛ ۳. طلابی که جهت تکمیل سطح ۲ تا ۴ خود، حد اکثر ۱۴۰ ساعت (۹ واحد) ناقصی دارند؛ ۴. طلابی که در تمام امتحانات دروس انتخابی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قبول و معدل آنان ۱۴ به بالا ‌باشد.

​​​​​​​شرایط عمومی ثبت
نام:
۱. فعال بودن پرونده طلبه در سال تحصیلی جاری؛ ۲. تعهد حضور مستمر در برنامه‌های دوره؛ ۳. طلبه فقط در یک واحد آموزشی مجاز به انتخاب درس و شرکت در این دوره می‌باشد؛ ۴. مراجعه به سایت و انتخاب حداکثر تا ۱۴۰ساعت درس (۹واحد ) تا تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۳.
ثبت‌نام: ۱۷ خرداد تا ۵ تیر ۱۴۰۳
زمان برگزاری: ۶ تیر تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
برای مشاهده جزئیات ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی reg.ismc.ir مراجعه کنید.
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه