هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری حوزه

تودیع و معارفه سردبیر خبرگزاری حوزه

با حکم مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، یوسف شعبانعلی به‌عنوان سردبیر جدید خبرگزاری حوزه معرفی و از خدمات مرتضی سعیدی سردبیر سابق این خبرگزاری تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با حکم حجت‌الاسلام رضا رستمی، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه و مدیرمسئول خبرگزاری حوزه، یوسف شعبانعلی به‌عنوان سردبیر جدید خبرگزاری رسمی حوزه معرفی و از زحمات مرتضی سعیدی نجفی در یکسال گذشته تقدیر شد.
حجت‌الاسلام رستمی مدیرمسئول خبرگزاری حوزه در مراسم تکریم و معارفه سردبیر این خبرگزاری، با تشکر از کوشش‌های همکاران حوزه‌‌نیوز در یکسال گذشته به‌خصوص موضوع انتخابات، نمایشگاه قرآن، نمایشگاه پژوهش و افتتاح دفاتر نمایندگی در یزد، گفت: کار خبر و اطلاع‌رسانی، پر اضطراب و نیازمند کار فکری مدام است؛ همچنان‌که ملاحظه‌ها، چارچوب‌ها و خطوط خبری مشخص، نکته‌ای است که همیشه مورد توجه بوده و این تلاش، تفکر و نوآوری می‌بایست، در دوره جدید ارتقا داده شود.
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در دوره مسئولیت جدید باید برنامه‌ها و سیاست‌های خبری و راهبری مورد نظر با جدیت و شتاب بیشتری حرکت کند تا به اهداف و برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با کیفیت مطلوب دست پیدا کنیم.
گفتنی است، در ادامه این نشست، حجج‌اسلام والمسلمین؛ سیدمحمد میرغیاثی ناظر علمی رسانه‌ حوزه، سیدعباس سیدنژاد مدیر چندرسانه‌ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، آقایان؛ حسن صدرایی عارف مدیر اطلاع‌رسانی و خبر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، میثم محمدحسنی مدیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این مرکز، مرتضی سعیدی و یوسف شعبانعلی سردبیران سابق و جدید خبرگزاری حوزه، ضمن ارائه گزارشی، نکات و دیدگاه‌های خود را درباره ارتقای این رسانه بیان کردند. حمایت جدی مدیران ارشد حوزه و مرکز رسانه از خبرگزاری حوزه، پیشرفت‌های جدی در بخش چندرسانه خبرگزاری حوزه، اعتماد و اقبال جامعه نخبگانی نسبت به رسانه حوزه، تداوم تلاش و کار جهادی در رسانه حوزه و لزوم تقویت ارتباط حوزه با آحاد جامعه، از نکات اشاره شده ایشان در این جلسه بود.
خاطرنشان می‌شود، یوسف شعبانعلی دانش‌آموخته حوزه علمیه و نیز دوره‌های تخصصی رسانه است که نزدیک به ۲ دهه فعالیت خبری و رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد.
خبرنگار و عکاس، دبیر سرویس ویژه حوزه علمیه قم، دبیر سرویس استان‌ها و دبیر تحریریه، از مسئولیت‌های قبلی وی در طول سال‌ها فعالیت در خبرگزاری حوزه بوده است. شعبانعلی هم‌اینک و برای دومین دور متوالی عضو هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم نیز می باشد.
 
 
 
 
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه