هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

شماره خبر : 4797
منتشر شده در مورخ : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
ساعت : 18:1
خداقوت آیت الله اعرافی به خبرنگاران

خداقوت آیت الله اعرافی به خبرنگاران

مدیر حوزه های علمیه در جلسه شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه با گرامیداشت روز خبرنگار، از همه خبرنگاران و گزارش‌گران و اهالی رسانه که در خدمت آرمان‌های الهی و مردم شریف‌ هستند، تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله علیرضا اعرافی در ابتدای جلسه شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و خبرنگاران شهید در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه شهدای خبرنگار در غزه گفت: این روز را به همه خبرنگاران در خبرگزاری حوزه، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، اصحاب و ارباب رسانه در حوزه‌های علمیه و رسانه‌های علمی و فرهنگی و دینی در ایران و جهان تبریک می گویم.

وی با بیان این که خبرنگاری و فرآوری و نشر آگاهی‌ها در ذات آدمی ریشه دارد و نبوت و رسالت در حقیقت اوج گزارشگری از عالم قدس و جهان غیب است، گفت: خبرنگاران و گزارش گران و اصحاب رسانه‌ای که در مدار ارزش‌های متعالی این حرفه مهم و اجتماعی در حرکت‌اند در مسیر راهنمایی بشر و دستگیری نیازمندان آگاهی قرار دارند.

مدیر حوزه های علمیه گفت: از همه خبرنگاران و گزارش‌گران و اهالی رسانه که در خدمت آرمان‌های الهی و مردم شریف‌ هستند، تقدیر و تشکر می‌ کنم.

برچسب ها : آیت الله اعرافی خبرنگار

ارسال دیدگاه