هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

جنایات رژیم صهیونیستی برخاسته از وحشتی است که از نابودی خود دارد

آیت‌الله رجبی

جنایات رژیم صهیونیستی برخاسته از وحشتی است که از نابودی خود دارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان و شهادت سید‌حسن نصرالله گفت: بدون شک جنایات رژیم صهیونیستی برخاسته از وحشتی است که از نابودی خود دارد.

آیت‌الله محمود رجبی عضو خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری شبستان، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله رهبر ‌حزب‌الله لبنان گفت: بدون شک جنایات رژیم صهیونیستی برخاسته از وحشتی است که از نابودی خود دارد. رژیم صهیونیستی امروز با بدترین شرایط در طول تاریخ خود مواجه است و خود را در لبه پرتگاه نابودی می‌بیند.
وی ادامه داد: در جنگ 33 روزه، در مصاف حماس با اسراییل، در جریان طوفان الاقصی و در وعده صادق روشن شد که رژیم صهیونیستی همانطور که سید‌حسن نصرالله فرمود خانه عنکبوتی است و بسیار آسیب‌پذیراست.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ناکامی این رژیم و آمریکای جنایتکار در اهداف اعلام شده رژیم صهیونیستی در غزه گواه دیگری بر ضعف و زبوبی رژیم صهیونیستی است و تظاهرات در درون اسراییل و اختلافات درون کابینه آن و مهاجرت معکوس و کوچ شهرک‌نشینان شمال آن برخی از مشکلات درونی این رژیم است.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و به شهادت رساندن مردم عادی بویژه کودکان و زنان، هویت این رژیم را در عرصه بین‌الملل به عنوان یک رژیم جنایتکار برای همه جهانیان روشن کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که همواره در سایه مظلوم‌نمایی و هولوکاست خودش را پنهان کرده بود، با این جنایت‌ها، جنایتکار بودن، کودک‌کش بودن و هویت ضدبشری خود را برای جامعه جهانی به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: زمانی در عرصه بین‌المللی نامی از فلسطین غزه و ‌حزب‌الله نبود و حتی در منطقه ملت فلسطین و غزه به فراموشی سپرده می‌شد، اما در سایه جنایت‌های اسرائیل، جبهه مقاومت با محبوبیت بالا جهانی شد و جهان به پشتیبانی غزه و ‌حزب‌الله آمد؛ بنابراین رژیم صهیونیستی تمام مظاهر قدرتی که داشت را از دست داد حتی نتانیاهو چندین بار اعلام کرد که من دارم از نابودی اسرائیل جلوگیری می‌کنم.
آیت‌الله رجبی افزود: اما ‌حزب‌الله در بهترین شرایط و اقتدار و امکانات غیرقابل تصور برای جهان و صهیونیست‌ها قرار دارد که انواع موشک‌ها، شهرزیرزمینی، نیروهای فراوان ورزیده و با انگیزه بسیارقوی، بازوهای مقاومت در یمن، عراق، سوریه و... بخشی از عناصراقتدار و عظمت ‌حزب‌الله است.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: این حرکت‌ها و جنایت‌هایی که این رژیم منحوس در لبنان و غزه انجام داد تا به شهادت رساندن سران مقاومت همه از روی استیصال و وحشت و رعبی است که از رویارویی با جبهه مقاومت و به‌ویژه ‌حزب‌الله دارد وگرنه اگراین رژیم در موضع قدرت بود، به مصاف رزمندگان حماس و ‌حزب‌الله می‌آمد.
آیت‌الله رجبی ادامه داد: در واقع این جنگ، جنگ نیابتی رژیم صهیونیستی از سوی آمریکاست و ما با رژیم خون‌خوار آمریکا مواجهه هستیم.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در واقع این آمریکاست که با ‌حزب‌الله و جبهه مقاومت می‌جنگد، گفت: در عین حال که آمریکا صحنه‌گردان است و در عین حال که رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده است، اما جبهه مقاومت ضربه‌ای نخورده و شاهد هستیم که بعد از شهادت سید‌حسن نصرالله باز هم جبهه مقاومت همان تهاجمات خود را دارد و مطمئن هستیم که انشاءالله با یاری خداوند اسرائیل همانطورکه در غزه به هیچ یک از اهداف خودش نرسیده، در لبنان نیز با شکست پشیمان کننده‌ای مواجه خواهدشد؛ بنابراین نباید کشورهای منطقه و برخی جریانات سیاسی دچار خطای محاسباتی شوند و فکر کنند که رژیم صهیونیستی قدرتمند و ماندنی است، این رژیم قطعا رفتنی است و جبهه مقاومت و حزب‌الله پیروز میدان و سرافراز خواهد ماند.
وی در ادامه با اشاره به تجربه تاریخی ‌حزب‌الله این تجربه را در گذشته هم داشته‌ایم وقتی رژیم صهیونیستی شهیدسید عباس موسوی را ترور کرد، نه‌تنها جبهه ‌حزب‌الله تضعیف نشد، بلکه ‌حزب‌الله به مراتب قوی‌تر شد و در کنار آن جبهه‌های مقاومت دیگر در عراق و یمن و سوریه و... هم رشد و نمو کردند و یکی از اثراتش طوفان‌الاقصی بود که زبونی و ذلت اطلاعاتی، نظامی وامنیتی رژیم جنایتکار اسراییل را به جهان نشان داد.
آیت‌الله رجبی تصریح کرد: اینها نشان این است که شهادت این بزرگان و این مردان میدان مقاومت بر قدرت آنان خواهد افزود و ان‌شا‌الله در آینده خواهیم دید که جبهه‌های مقاومت بیشتری سر بر خواهند آورد و رژیم صهیونیستی همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند و همانطور که حتی بعضی از تئوریسین‌های خود رژیم صهیونیستی نیز گفتند این رژیم در سراشیبی سقوط و نابودی قرار دارد و این جنایت‌ها نابودی‌اش را تسریع خواهد کرد.
عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: ان‌شا‌الله جبهه مقاومت با شدت بیشتر و صلابت بیشتر و با عزم راسخ به مصاف این دشمن جنایتکار خواهد رفت و ان‌شا‌الله بساط این غده سرطانی از بین خواهد رفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که به ‌حزب‌الله و ملت لبنان کمک کنند، امروز ارباب رسانه باید کار رسانه‌ای خود را به‌خوبی انجام دهند؛ چراکه قطعا دشمنان جبهه مقاومت، توطئه و شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی خواهند کرد تا این جبهه را تضعیف کنند؛ بنابراین باید ارباب رسانه شبهه‌هایی را که مطرح است را در سطح بین‌المللی نگاه کنند، این شبهات را شناسایی و تبیین کنند و پاسخ داده شود.
وی تصریح کرد: کسانی که می‌توانند کمک مالی کنند، کسانی که می‌توانند کمک فکری کنند، همچنین در عرصه بین‌الملل سازمان‌های بین‌الملل اسلامی، سازمان کنفرانس وحدت اسلامی، کشورهای عربی به میدان آمده و یک کار گسترده بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی و جنایت‌های او انجام دهند تا این رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار احساس کند که در هیچ جای دنیا از امنیت برخوردار نیست و وقتی اینگونه جنایات را انجام می‌دهد باید منافع او را در خطر قرار دهند.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان تصریح کرد: این نکته نیز باید مورد توجه قرارگیرد که نباید مسایل دیگر، اولویت اول امروز جهان اسلام یعنی پشتیبانی و کمک همه‌جانبه و گسترده از‌ حزب‌الله و مردم لبنان را تحت‌الشعاع قرار دهد که این توطئه دشمنان اسلام و آمریکا و صهیونیست‌هاست و مردم مسلمان و ازجمله مردم و مسئولان کشور ما هوشیار باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه