printlogo


printlogo


 اعلام نتایج اولیه مصاحبه پذیرش مبلغان مدارس امین
معاون فرهنگی تبلیغی جامعة‌الزهرا علیها السلام از اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه این مبلغان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی با اشاره به اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین، عنوان کرد: در طرح تربیت مبلغ مدارس امین، بیش‌از ۴۷۰ نفر از بانوان طلبه جامعة‌الزهرا علیها السلام و حوزه علمیه خواهران ثبت‌نام کردند که پس‌از مصاحبه اولیه، حدود ۳۵۰ نفر در این طرح پذیرفته شدند.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعة‌الزهرا علیها السلام با بیان این‌که پذیرفته‌شدگان در سه اولویت اول، دوم و سوم قرار گرفتند، افزود: ۱۵۶ نفر از متقاضیان طرح امین، در اولویت نخست انتخاب شدند که می‌توانند تا ۴ تیرماه جهت ثبت‌نام به اداره امور مبلغان جامعة‌الزهرا علیها السلام مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرند؛ این افراد از 10 تیر به مدت یک ماه در دوره آموزشی تربیت مبلغ مدارس شرکت می‌کنند.
وی یادآور شد: دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان در اولویت دوم و سوم نیز در طول سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعة‌الزهرا علیها السلام تصریح کرد: مبلغان در این دوره با مهارت‌های کار تبلیغی در مدارس با سنین مختلف دانش‌آموزی آشنا می‌شوند و جهت فعالیت و خدمت به دین، در مدارس آموزش و پرورش حضور خواهند یافت.