printlogo


printlogo


نماینده ولی‌فقیه در همدان
 تربیت طلاب مجهز به مباحث روز نیاز امروز جامعه
امام جمعه همدان تربیت طلاب مجهز به مباحث روز را نیاز امروز جامعه دانست و از زحمات و تلاش‌های آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور قدردانی کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در دیدار مسئول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه‌های علمیه، تربیت طلاب مجهز به مباحث روز را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: همه مبلغان باید شایستگی‌های یک روحانی تراز اول را احراز کنند و امروز جامعه، طالب محتوای غیرضروری در منابر نیست.
نماینده ولی‌فقیه در همدان با یادآوری این مطلب که عرصه تبلیغ عرصه سختی است، چرا‌که باید همراه با تزکیه و تهذیب باشد، تأکید کرد: روحانیون عقیدتی سیاسی نیروهای نظامی و انتظامی همیشه باید دانش خود را به‌روز نمایند و از روزمرگی و نزول در معلومات جلوگیری کنند.
وی، ریشه‌کن کردن مشکلات موجود را ضروری عنوان کرد و گفت: آسیب‌های متعددی که روحانیت را تهدید می‌کند نباید از نظر دور بماند و نسبت به آن بی‌توجهی شود.
امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: بیشترین شبهات در زمینه اعتقادات و اهل‌بیت علیهم السلام مطرح می‌شود، لذا باید مردم را با ائمه اطهار علیهم السلام آشنا کنیم تا بتوانند به دستورات دینی به‌خوبی عمل کنند.
آیت‌الله‌ طه محمدی در پایان از زحمات و تلاش‌های آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور تقدیر کرد.