printlogo


printlogo


اولین کنفرانس ملی نهج‌البلاغه در یزد برگزار می‌شود
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، از برگزاری اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه، به‌میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در یزد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد کارگر شورکی در دیدار اعضای اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد، با اعلام آمادگی حوزه خواهران برای همکاری با این کنفرانس، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران برای شرکت در اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، حمایت مادی و معنوی از طلاب پژوهشگر و حضور فعالان این عرصه را یکی از راه‌های ایجاد انگیزه و ارتقای سطح علمی پژوهشی فعالان این عرصه بیان کرد.
در ادامه این نشست، حمیدرضا بیک‌زاده شهرکی دبیر اجرایی کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه در رابطه با این کنفرانس، گفت: دانشگاه فنی حرفه‌ای استان یزد، به‌عنوان میزبان اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه با رویکرد کار و تولید و نقش آن در تعالی جامعه با محورهای مختلف است.
وی ادامه داد: اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه، سوم و چهارم بهمن برگزار خواهد شد و ارسال مقالات تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ امکان‌پذیر است.
- ویژگی‌های کنفرانس:
اولین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه دارای مجوز و نمایه رسمی ISC بوده و تمامی مقالات پذیرفته‌شده آن در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهند شد و بر اساس قوانین وزارت علوم، شرکت در این کنفرانس، دارای تمام امتیازات علمی و پژوهشی مشمول نمایه ISC خواهد بود.
نمایه‌سازی، انتشار مقالات برگزیده در کتاب، تهیه لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس، چاپ تعدادی از مقالات برگزیده در مجلات معتبر علمی - پژوهشی پشتیبان کنفرانس، صدور گواهی‌نامه معتبر کنفرانس و تقدیر ویژه از مقالات برتر، از دیگر امتیازات شرکت در این کنفرانس است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت کنفرانس به آدرس www.cnby.ir مراجعه نمایند.