printlogo


printlogo


مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ
هنر و رسانه ظرفیت عمیقی برای تبلیغ است
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ گفت: نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت‌های مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ به‌منظور معرفی زیرساخت‌ها برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز هنر و رسانه ظرفیت عمیقی برای تبلیغ است، تربیت مبلغ رسانه و هنر با رویکرد انتقال هنرمندانه مفاهیم دینی به جامعه را، وظیفه مراکز حوزوی دانست و مطرح کرد: مرکز تخصصی تبلیغ و آموزش‌های تخصصی تبلیغ در رشته تبلیغ با گرایش سخنوری، مدیریت مسجد و... متکفل تربیت مبلغ در رشته تبلیغ در سطح ۲، ۳ و ۴ است.
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ ادامه داد: دیگر مرکز این مجتمع نیز، مرکز تربیت معلم مبلغ است که این مرکز متکفل اجرای رشته گرایش‌های تربیت مبلغ معلم، با ۸ گرایش دبیری، الهیات، عربی، امور تربیتی، آموزگاری ابتدایی و... است.
وی با اشاره به اینکه طلاب این مرکز به‌صورت تخصصی آمادگی ورود به عرصه آموزش و پرورش را پیدا خواهند کرد، عنوان نمود: این مرکز، تنها آموزش را بر عهده دارد و هیچ تضمینی برای اشتغال افراد در آموزش و پرورش ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی، با بیان اینکه مرکز هنر و رسانه متکفل اجرای رشته تحصیلی رسانه و تبلیغ است، خاطرنشان کرد: این مراکز آموزشی، متکفل بخش تربیت مبلغ مجتمع هستند.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت مرکز پژوهش‌های تبلیغی، تولید محتوای به‌روز و تولید روش‌های جذاب و نوین تبلیغی است، تصریح کرد: تألیف ده‌ها کتاب با موضوع دانشی عرصه‌های تبلیغی و مهارتی تبلیغی، از دیگر اقدامات مجتمع است که 6 مورد آن، در نمایشگاه دستاوردهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ رونمایی شد.
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، با بیان اینکه در این مجتمع ماهنامه‌های متعددی تولید و منتشر می‌شود، یادآور شد: فصلنامه مطالعات تبلیغی نیز، به دنبال اخذ مجوز علمی پژوهشی است و این فصلنامه محتواهای عمیق ناظر به مبانی علوم دینی را دنبال می‌کند که در عرصه فضای فرهنگی و اجتماعی کاربرد خواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی با بیان اینکه امور مرتبط به پایان‌نامه‌های سطح سه و چهار تبلیغ در دست انجام است، ابراز کرد: در این عرصه نیز، اقداماتی ازجمله انتخاب موضوع، استاد راهنما و استاد مشاور صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه مراحل سیر انتخاب موضوع تا تأیید موضوع تسهیل شده است، اظهار کرد: نقد کتاب‌های آموزش و پرورش و ارائه پیشنهادات به مراکزی که نیازمند محتوا هستند نیز، در این مجتمع انجام می‌شود.
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، از مرکز تبلیغ مجازی یاد کرد و گفت: در این مجتمع 250 مبلغ از مبلغان توانمند در عرصه فضای مجازی به‌کارگیری شدند تا احکام و معارف دینی مبتنی بر مکتب اهل‌بیت(ع) را به مخاطبان ارائه کنند.