printlogo


printlogo


نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان
مبلغان به سواد رسانه مجهز شوند
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مبلغان علاوه بر تهذیب و تقوا و روحیه دینی در بحث سواد رسانه‌ای و استفاده از فن‌آوری‌های روز تخصص و آشنایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در استان کردستان، همایش منطقه‌ای طلاب خواهر با موضوع «نقش مبلغات در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف» 8 مهر در اردوگاه امام علی(ع) سنندج برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در این همایش، تقوا و تهذیب را از ویژگی‌های مبلغان برشمرد و گفت: کسانی که در حوزه تبلیغ فعالیت می‌کنند، باید مهارت‌های روز را داشته باشند؛ زیرا با داشتن این مهارت‌ها، می‌توان در بحث تبلیغ موفق عمل کرد.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان عنوان کرد: مبلغان باید علاوه بر تهذیب و تقوا و روحیه دینی، در بحث سواد رسانه‌ای و استفاده از فن‌آوری‌های روز تخصص و آشنایی لازم را داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که امروز مبلغان باید به آن توجه کنند، موضوع خانواده و بنیان خانواده است؛ زیرا امروز خانواده‌ به‌شدت مورد هجمه فرهنگ غرب است.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: مبلغان در بحث رفتارهای اجتماعی، باید متناسب با مخاطب رفتار کنند؛ زیرا با این کار خروجی بهتری خواهند داشت.