printlogo


printlogo


پیامهای تسلیت آیات حسینی بوشهری و اعرافی در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین اعتبار

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اعتبار مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار شهرستان خدابنده، ۲۹شهریور هنگام نماز جماعت در مسجد جامع شهر سُجاس مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.
آیات؛ حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین اعتبار را تسلیت گفتند. 

  آیتالله حسینی بوشهری
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
بسم‌الله الرحمن الرحیم/ انا لله وانا الیه راجعون
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سپهری -زید عزه العالی- مدیر محترم حوزه علمیه استان زنجان
سلام علیکم ورحمة‌الله
حادثه دلخراش حمله مسلحانه به نمازگزاران مسجد سجاس شهر قیدار و شهادت حضرت حجت‌الاسلام حجت اعتبار(ره) موجب تألم و تأثر گردید.
این اقدام کوردلانه و حمله جنایت‌کارانه به نمازگزاران بی‌دفاع، اوج پلیدی و خباثت عامل جنایت‌کار این حادثه و محرکان این‌چنین جنایات را نشان می‌دهد که بی‌شک با برخورد قاطع و سریع دستگاه قضاء، مواجه و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.
شهادت فاضل ارجمند مرحوم اعتبار(ره)، استاد و مدیر فعال، انقلابی و متعهد حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار را به خانواده آن‌مرحوم و حوزه‌های علمیه استان تسلیت می‌گوییم.
از خداوند متعال علو درجات آن روحانی بزرگوار و صبر و اجر بازماندگان و همسر و فرزندانش را از خدواند متعال مسئلت داریم.

  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه
انا لله وانا الیه راجعون
شهادت دانشور فرهیخته و روحانی پرتلاش حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حجت اعتبار(رض) موجب تأسف و تأثر گردید.
بدون تردید این آخرین باری نخواهد بود که یکی از مرزبانان دین و مکتب در محراب عبادت به خون خود غلطیده و وصول به این مقام، از آرزوهای قلبی و افتخارات همه مجاهدان راستین راه دین الهی است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همسر صبور و فرزندان داغدار و دوستان و آشنایان این عزیز سفرکرده، از درگاه باری‌تعالی برای ایشان باریابی به مقام رضوان الهی و هم‌نشینی با اولیا و صالحان و برای بازماندگان، سلامتی، عزت و شکیبایی خواستارم. برخورد قاطع و بازدارنده از تکرار این حوادث، توسط مسئولان نیز مورد انتظار و تأکید می‌باشد.
گفتنی است، آیت‌الله اعرافی، در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین علی سپهری مدیر حوز علمیه استان زنجان، با تسلیت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین اعتبار، بر ضرورت پیگیری پرونده این شهید والامقام تأکید کرد و به وی مأموریت داد، تا حصول نتیجه نهایی و برخورد قاطع با عامل یا عاملان و مسببان این حادثه تلخ و دردناک، پرونده شهادت مدیر حوزه علمیه قیدار را پیگیری کند.