printlogo


printlogo


آیت‌الله کریمی جهرمی
در دیدار تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد استفاده از سخنرانان فاضل جهت رشد جنبه‌های اعتقادی زائران
آیت‌الله کریمی جهرمی با تأکید بر بهره‌مندی از اجتماع عظیم زائران در حرم مطهر رضوی، گفت: باید سعی شود، با بهره‌گیری از سخنرانان فاضل و بااخلاق و اجرای برنامه‌های پرمحتوا در جهت رشد اعتقادات و اخلاق مردم به‌خصوص زائران عزیز، از فرصت به‌وجودآمده نهایت استفاده را ببرید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، آیت‌الله کریمی جهرمی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی، با تقدیر از خدمات صورت‌گرفته در آستان قدس رضوی، از تولیت به‌عنوان شخصیتی دلسوز یاد کرده و بر لزوم استفاده از فرصت ایجادشده در خدمت به آستان مقدّس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تأکید نمود.
وی، اقبال مردم از کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون ایران به حرم رضوی را معجزه حضرت دانست و افزود: این حرکت عظیم مردم در ایام شهادت حضرت رضا(ع) و حتی پس از آن، نشان از تصرف دل‌ها و قلوب مردم توسط آن حضرت است که این امر، وظیفه‌ خادمان این حرم مطهر را سنگین‌تر می‌کند.
آیت‌الله کریمی جهرمی ضمن تأکید بر بهره‌مندی از اجتماع عظیم زائران در حرم مطهر رضوی، گفت: باید سعی شود، با بهره‌گیری از سخنرانان فاضل و بااخلاق و اجرای برنامه‌های پرمحتوا در جهت رشد اعتقادات و اخلاق مردم به‌خصوص زائران عزیز، از فرصت به‌وجودآمده نهایت استفاده را ببرید.
در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی نیز، ضمن خوشامدگویی به آیت‌الله کریمی جهرمی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده آستان قدس رضوی در سال‌های اخیر ارائه کرد.