printlogo


printlogo


از سوی دفتر آیت‌الله‌العظمی وحیدخراسانی صورت گرفت اهدای ۳هزار جفت کفش به دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد
طرح «کمک به مستمندان» دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی به ایستگاه بیست و چهارم خود در استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سجاد مظفر نماینده دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در این‌باره، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هرچند استانی ثروتمند و دارای منابع و ذخایر فراوانی از جمله نفت، گاز و آب و همچنین ذخایر معدنی فراوانی است؛ اما همین به‌دلیل محرومیت تاریخی، همچنان در محرومیت به‌سر می‌برد.
وی با بیان اینکه برخی از دلسوزان و بزرگان از جمله مراجع عظام تقلید در زمینه محرومیت‌زدایی در استان اقدامات چشم‌گیری انجام داده‌اند که از جمله آن می‌توان به آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی اشاره کرد که کمک‌های ایشان تاکنون به تمامی نقاط استان از دیشموک و قلعه‌رئیسی گرفته تا مناطق کم‌برخوردار اطراف یاسوج رسیده است.
وی عنوان کرد: دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی بیست و چهارمین مرحله از طرح کمک به مستمندان را در قالب ۳۰۰۰ جفت کفش به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در آستانه فصل بازگشایی مدارس، به استان کهگیلویه و بویراحمد هدیه کرد، تا بین عزتمندان این استان توزیع شود.
حجت‌الاسلام مظفر یادآوری نمود: این مرجع عالی‌قدر، همواره دغدغه محرومان و مستضعفان را داشته و به همین جهت، کمک‌های بسیاری توسط معظم‌له به استان و مناطق محروم آن گسیل داشته شده تا در ایام و مناسبت‌های مختلف سال، بین آنها توزیع شود و این هدایا، کماکان از سوی دفتر معظم‌له ادامه خواهد داشت.