printlogo


printlogo


دبیر‌کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تأکید کرد
ترویج محتوای اثرگذار گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با تأکید بر اینکه دشمن اجازه نمی‌دهد، حتی گفتمان انقلاب اسلامی بیان شود، اظهار کرد: امروز جریان و گفتمان انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، یمن، بحرین، آرژانتین، آمریکای لاتین و بسیاری از کشورها گسترش یافته است؛ لذا  باید محتوای گفتمان انقلاب اسلامی را در قالب متناسب در عرصه بین‌الملل تدوین و در دنیا مطرح کنیم.

به گزارش خبرگزاری ابنا، استاد رمضانی، ۲۲ شهریور در یادواره ۴۱ شهید ترور شهرستان رشت که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، در مسیر حق شهدای زیادی را تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: انقلابی که در مسیر جبهه حق حرکت می‌کند، تمام محاسبات غرب و بین‌الملل را برهم زده و جغرافیای تاریخ بشر را تغییر داده است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، با بیان اینکه رسانه‌های دنیا در اختیار دشمنان است، به برگزاری همایش بزرگ اربعین اشاره کرد و یادآور شد: جریان اربعین حسینی در بایکوت خبری کامل قرار داشت و دشمنان اجازه نمی‌دهند که این واقعه مهم رسانه‌ای شود.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه دشمن اجازه نمی‌دهد، حتی گفتمان انقلاب اسلامی بیان شود، تصریح کرد: جریان رسانه‌ای، امپراطوری و غول رسانه‌ای در اختیار دشمن است؛ اما در برابر گفتمان انقلاب اسلامی که فراتر از مرزها و محدودیت‌هاست، شکست خواهد خورد.
استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه فاتح میدان کسی است که محتوای قوی و غنی داشته باشد و آن محتوا را انقلاب اسلامی دارد، اظهار کرد: باید محتوای گفتمان انقلاب اسلامی را در قالب متناسب در عرصه بین‌الملل تدوین و در دنیا مطرح کنیم.
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، با اشاره به اینکه این مهم مورد استقبال بین‌الملل قرار دارد، گفت: در هر کجا و در دنیای بین‌الملل می‌بینید، امروز جریان انقلاب اسلامی همه جا گسترش یافته است.
وی با تأکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در عراق، لبنان، یمن، بحرین، آرژانتین، آمریکای لاتین و بسیاری از کشورها گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: در آن مناطق به این ندا پاسخ داده می‌شود و این مسئله، نشان از این دارد که این گفتمان، از بعد جغرافیایی گسترش یافته است.
استاد رمضانی دلیل این پذیرش را سازگاری گفتمان انقلاب اسلامی با فطرت و عقل انسان برشمرد و افزود: انحرافات در گفتمان انقلاب اسلامی وجود ندارد و نخواهد داشت؛ زیرا اسلام آن را رهبری می‌کند.
وی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، تمام‌ محاسبات دشمنان را بر هم زد، افزود: قطعاً باتوجه به تغییر در معادلات منطقه و عرصه بین‌الملل، صف‌آرایی‌ها عوض شده و تقابل بلوک شرق و غرب، تبدیل به تقابل عدالت و استکبار شده است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، با بیان اینکه امروز اسلام و انقلاب در مقابل قدرت‌‌های ظاهری ایستاده است، گفت: تنها قدرت محتوایی در برابر استکبار، گفتمان انقلاب اسلامی است که در آن، استقلال، ارزش‌های انسانی و کمال و معنویت دیده شده و هدف آن این است که بشریت، در مسیر انحراف نباشد و این، برجستگی گفتمان انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق نرم‌افزار تمدن اسلامی است، گفت: در این مهم آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت و ارزش‌های والای انسانی دیده شده است.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشورهای زیادی در جنگ ترکیبی اجازه نمی‌دهند، مردم آن رفاه نسبی را داشته باشند، افزود: آن‌ها با هر ترفند و تحریمی، قصد ایجاد ناامنی و ناامیدی در کشور را دارند که باید آگاه و متوجه به این مهم باشیم.
دبیر‌کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به شهادت برخی از مسئولان در دوران خدمتشان، تأکید کرد: جریان شهادت یک جریان حماسی است و جامعه را شجاع بار می‌آورد و وقتی جامعه‌ای مسئولانش شجاع نباشند، قطعاً رنگ‌ رشد و عقلانیت را نخواهد دید؛ جریان شهادت، یک جریان حماسه‌آفرین را در جامعه ایجاد می‌کند و در آن زمان که مسئولان احساس شجاعت و عزت می‌کنند، رشد و توسعه اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به شهادت ۱۷ هزار شهید ترور کشور، تأکید کرد: در بین قربانیان ترور در دنیا، بیشترین قربانی را ایران اسلامی دارا است.