printlogo


printlogo


 معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور
مبلغان رسانه‌ای تربیت می‌شوند
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: معاونت تبلیغ کادرسازی و تربیت متخصص تبلیغ در فضای رسانه را به‌طور جدی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، ۲۶مرداد در سفر به یزد، با مسئولان حوزه استان، معاونان تبلیغ شهرستان‌ها، مسئولان معاونت تبلیغ و نمایندگان مدارس امین و هجرت حوزه علمیه استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در این دیدارها، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت تبلیغ دین، اظهار کرد: برای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیازمند ایده‌ها، طرح‌های مختلف و مشارکت همه‌جانبه مبلغان هستیم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که «تبلیغ باید تهاجمی باشد»، افزود: این ویژگی باید در مبلغان فعال گردد. مبلغان مبنای فکری دشمنان و مخالفان اسلام ناب محمدی را هدف قرار دهند و این، یکی از مصادیق تبلیغ تهاجمی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری، در پاسخ به برخی سؤالات مطرح‌شده توسط مبلغان، اظهار کرد: تبلیغ در فضای رسانه جدی گرفته شود و مبلغان بیش از پیش، به ابزار تبلیغی روز مسلح شوند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: معاونت تبلیغ کادرسازی و تربیت متخصص تبلیغ در فضای رسانه را به‌طور جدی در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه همه باید مشارکت کنند تا طلاب متخصص در عرصه تبلیغ تربیت شوند، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به این امر دقت کنند که دروس اقتضایی مدارس علمیه در خدمت تبلیغ قرار بگیرد؛ چنانچه از ابتدا نیز، با همین هدف، مسئله دروس اقتضایی مدارس علمیه به وجود آمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری تأکید کرد: مسئله سکولاریسم (جدایی دین از سیاست)، حرف باطلی است و مبلغان نباید در دام این افکار باطل بیفتند؛ مستقل، آزادانه و البته با حفظ مکارم اخلاق که از ویژگی‌های یک مبلغ موفق است، دین ناب اسلام محمدی را تبلیغ کنند.