printlogo


printlogo


تسلیت مراجع عظام تقلید و علمای حوزه به آیت‌الله محسن فقیهی
درپی در گذشت آقای حاج کاظم فقیهی، برادر آیت‌الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیات عظام: نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و آیات: حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، محفوظی، مقتدایی، صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه، احمدی فقیه یزدی، کعبی عضو خبرگان رهبری، ضیاء‌الدین نجفی و حجج اسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مروی تولیت آستان قدس رضوی،  شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس‌جمهور در امور حوزه و روحانیت، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جمعی از علما و اساتید سطوح عالی حوزه‌های علمیه و... ضمن ابراز همدردی، با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، به آیت‌الله محسن فقیهی تسلیت گفتند که برخی از پیام‌های منتشره بدین شرح می‌باشد.

  حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانیآیت‌الله آقای حاج شیخ محسن فقیهی(دامت توفیقاته)
درگذشت برادر گرامی‌تان را به حضرت‌عالی و همه وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.
قم المقدسه/ حسین نوری همدانی

  حضرت آیت‌الله مکارم شیرازیبسم الله الرحمن الرحیم
این ضایعه را به جناب‌عالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت الهی را برای آن-مرحوم مغفور و صبر و اجر برای جناب‌عالی و بازماندگان از خداوند متعال مسئلت دارم. والسلام علیکم ورحمةالله/ قم ـ ناصر مکارم شیرازی

  حضرت آیت‌الله سبحانیحضور محترم آیت‌الله حاج شیخ محسن فقیهی (دامت برکاته)
با اهدای‌ سلام بدین‌وسیله درگذشت برادر گرامی را به حضرت‌عالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و علو درجه و رحمت واسعه را برای آن‌مرحوم از خداوند منان مسئلت دارم.
با تقدیم احترام / جعفر سبحانی

  آیت‌الله حسینی بوشهریرئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
انا لله وانا الیه راجعون حضرت آیت‌الله فقیهی (دامت برکاته)، عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سلام علیکم ورحمة‌اللّه درگذشت برادر گرامی‌تان مرحوم مغفور حاج کاظم فقیهی را به حضرت مستطاب عالی، باز ماندگان و خاندان مصاب تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم. 
سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

  آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیهانا لله وانا الیه راجعون

سرور ارجمند حضرت آیت‌الله فقیهی(دامت برکاته) سلام علیکم بما صبرتم در نهایت تأسف خبر درگذشت اخوی مکرم‌تان را دریافت نمودم. ضمن ابراز همدردی، فقدان آن مرد نیک‌سیرت را به جناب‌عالی و بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن‌مرحوم مغفور، رفعت مقام و حشر با اولیای الهی و برای جناب‌عالی و سایر بازماندگان، آرامش قلبی همراه با اجر فراوان و پایدار خواستارم.
علیرضا اعرافی/ مدیر حوزه‌های علمیه

  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقیرئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم
بسمه تعالی  ضور محترم آیت‌الله حاج شیخ محسن فقیهی (دامت برکاته) سلام علیکم درگذشت اخوی مکرم را به جناب‌عالی و سایر وابستگان محترم تسلیت عرض نموده، برای آن‌مرحوم غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم.
محمود محمدی عراقی / دفتر مقام معظم رهبری - قم

  پیام تسلیت جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه به آیت‌الله محسن فقیهی:بسمه تعالی/ انا لله و انا الیه راجعون
استاد برجسته دروس خارج حوزه علمیه قم، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محسن فقیهی
خبر ارتحال اخوی گرامی‌تان مرحوم مغفور آقای حاج کاظم فقیهی(رض)، موجب تأسف و تأثر گردید. این مصیبت را خدمت حضرت‌عالی و بیوت فقاهت و فضیلت فقیهی و ایروانی تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال مسئلت داریم، آن فقید سعید را با اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) محشور فرماید و به همه بازماندگان به‌ویژه جناب مستطاب عالی، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت نماید.
ادام الله بقائکم