printlogo


printlogo


نماینده ولی‌فقیه در گیلان
رهبر معظم انقلاب حافظ منافع و دیده‌بان بیدار امت اسلامی هستند
امام جمعه رشت با اشاره به اغتشاشات چندماهه گذشته و شعارهای عده‌ای علیه رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره حافظ منافع امت‌ها و مدافع حریم انسان‌ها بوده‌ و آگاهانه در برابر سلطه و قدرت‌های زر و زور جهانی ایستاد‌ه‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، ۲۲دی در تجمع طلاب، روحانیون و مردم ولایت‌مدار رشت در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت در مصلای این شهر، اظهار کرد: شیطان برای به انحراف کشاندن انسان‌ها و جامعه، سعی در ایجاد شبهه و وسوسه می‌کند، سپس میزان تأثیر کار خود را می‌نگرد و اینجاست که انسان تبدیل به شیطان مجسم می‌شود.
وی داشتن ادب در گفتار را برابر با ایمان دانست و تصریح کرد: بسیاری از رسانه‌های سلطه امروز، در حال وسوسه و ایجاد شیطان‌های مجسم هستند؛ لذا اگر پیروان آیین توحیدی، به‌موقع جلوی جریانات باطل نایستند، جای حق و باطل و جلاد و شهید عوض خواهد شد و طرفداران باطل طلبکار می‌شوند؛ اما اقدام به‌موقع از سوی جریان حق، موجب محو باطل می‌شود.
امام جمعه رشت، با بیان اینکه کشورهایی همچون ایالات متحده و صهیونیسم بین‌الملل، امروز ضایع‌کننده و ویران‌کننده‌ترین کشورها در زمینه حقوق بشر هستند، ابراز کرد: اسلام تنها دینی است که به آزادی انسان‌ها به‌ویژه زنان با رعایت حدود و اختیارات همراه با عقلانیت، عرف و شرع می‌اندیشد.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه غرب، زن را مانند کالا و جنس ضعیف مورد تحقیر قرار می‌دهد، افزود: برخی کشورهای به‌‌ظاهر مسلمان، حقوق اسلامی را که شرع مقدس برای زن تعیین کرده، رعایت نمی‌کنند و مورد اعتراض سازمان‌های جهانی قرار نمی‌گیرند؛ اما جمهوری اسلامی که به اذعان خردمندان داخل و خارجی برای زن جایگاه پرعظمتی تعریف کرده، به آن معترض هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمن امروز، مرکز ثقل دنیای اسلام؛ یعنی مرجعیت و رهبری جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار داده؛ درحالی‌که رهبر معظم انقلاب امروز دیده‌بان بیدار بشریت هستند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نه‌‌تنها دیده‌بان امت اسلام و جامعه ایرانی بلکه دیده‌بان بیدار و فکور دنیای بشریت هستند؛ به‌همین خاطر دشمنان سعی دارند، تمام افکار و قدرت سلطه جهانی را بر مسئله مرجعیت و رهبری ایران متمرکز کنند.
امام جمعه رشت با اشاره به اغتشاشات چند ماهه گذشته و شعارهای عده‌ای علیه رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره حافظ منافع امت‌ها و مدافع حریم انسان‌ها بوده‌ و آگاهانه در برابر سلطه و قدرت‌های زر و زور جهانی ایستاده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی، با اشاره به تبعات عدم توجه برخی دولت‌ها به نظریه رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های گذشته، افزود: بسیاری از دولت‌ها، طرح‌ها و نظریه‌های ایشان را در سیاست داخلی و خارجی عملیاتی نکردند و اگر گوش به فرمان ایشان بودند، امروز شاهد بسیاری از نابه‌سامانی‌ها در بخش‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نبودیم.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان، امام جمعه رشت، با اشاره به اظهارات خبرنگار رژیم صهیونیستی، مبنی بر تنفر مسلمانان و غیرمسلمانان جهان از این رژیم غاصب، خاطرنشان کرد: دشمنان، میلیاردها دلار هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را منهدم کنند؛ اما نظام اسلامی با تکیه بر مردم، توان بسیج و ایثارگران و مدافعان امنیت، توانست بساط فتنه را جمع کند؛ درحالی‌که کشورهایی همچون آلمان و فرانسه، هنوز درگیری دارند و نتوانسته‌اند، اعتراضات کشورشان را کاملاً جمع کنند.
وی قدرت‌ مدیریتی نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بسیاری از مسلمانان و فرهیختگان، امروز به این باور رسیده‌اند که اگر جوامع بشری براساس منویات و مدیریت اسلامی اداره شوند، قدرت‌های سلطه به زباله‌دان تاریخ خواهند رفت.