printlogo


printlogo


معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان
غرب از رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف جنایتکارانه خود استفاده می‌کند
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: این حزب توانایی کافی در اختیار دارد تا مانع از ارتکاب هرگونه حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان شود.

به گزارش ایسنا، به‌نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: حزب‌الله آماده مقابله با دشمن صهیونیستی است. ضمانت توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، قدرت و تعهد ما در لبنان برای مقابله با چالش‌هاست. اگر رژیم صهیونیستی لطمه‌ای به این توافق وارد کند، ما قدرت کافی را در اختیار داریم تا آن را به راه درست بازگردانیم یا مانع ارتکاب هرگونه حماقتی از سوی این رژیم شویم.
وی گفت: آمریکا رهبر اشغالگری در جهان است. آمریکا در هر جایی از نقطه زمین ظلم می‌کند تا به ضرر بشریت، به بقای خود ادامه بدهد. این اشغالگری برای آمریکا یک عمل عادی به حساب می‌آید؛ اما با آزادی ملت‌ها مخالف است. ما هر چقدر فشار زیاد باشد، هرگز قبول نمی‌کنیم که تحت سلطه آمریکا باشیم. گذشت روزها ثابت خواهد کرد که آمریکا عاجزتر از آن است که بتواند، پروژه‌های خود را در منطقه‌ای اجرا کند که در آن مقاومت و ملت‌هایی وجود دارد که این‌گونه سلطه‌گری آمریکا را نمی‌پذیرند. معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: غرب اسرائیل را ایجاد کرد تا ابزاری در دستانش باشد و بتواند از طریق آن، آینده، سرنوشت، امکانات و توانایی‌های این منطقه را به‌نفع پروژه خود در دست بگیرد. زمانی که غرب می‌خواهد، دستاوردهای مشخصی را بدون پرداخت هیچ‌گونه بهایی به‌دست آورد، از این رژیم استفاده می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم قاسم افزود: هدف تمام طرح‌هایی که آمریکا در منطقه اجرا می‌کند، این است که اسرائیل بتواند، همچنان قوی‌تر و گسترده‌تر شود و قدرت کافی را داشته باشد؛ اما برای ما اسرائیل یک دشمن غاصب، جنایتکار و اشغالگر است و باید از خاک فلسطین خارج شود.
وی گفت: انتخابات این رژیم چیزی را تغییر نمی‌دهد و برای ما فرقی نمی‌کند، چه گروهی در آن پیروز شده باشد. برای ما تنها یک اصطلاح وجود دارد و آن اشغالگر است و نام آن اشغالگر، رژیم اسرائیل است؛ تا زمانی که ما در مقابله با اشغالگران هستیم، تهدیدات بنیامین نتانیاهو، صرفاً بمب‌های صوتی است که هیچ فایده‌ای ندارند.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره رئیس‌جمهور آتی لبنان نیز، گفت: رئیس‌جمهور آتی باید یک فرد ملی‌گرا باشد که سلطه خارجی را بر لبنان نپذیرد و تحت سلطه آمریکا نباشد، اقتصاد را بهبود ببخشد و به حقوق مردم و امور اجتماعی رسیدگی کند.