printlogo


printlogo


حجت‌الاسلام والمسلمین طائب
فتنه اخیر به‌دلیل هراس دشمن از قدرت جمهوری اسلامی بود
استاد حوزه علمیه، وظیفه طلاب را مبارزه با تحریف و جهاد تبیین دانست و گفت: دشمن چون به قدرت جمهوری اسلامی واقف گشته، این فتنه‌ها را راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه، 15آبان در مراسم گرامی‌داشت شهدای امنیت و شهدای حادثه تروریستی حضرت شاهچراغ(ع) که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به‌دنبال نقشه برای اختلاف بین ایرانیان هستند، اظهار کرد: امروز دقیقاً بین مردم و مسئولان آمریکا و رژیم صهیونیستی نزاع و درگیری سیاسی است؛ چنانکه نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی، خطاب به جمعیت خاموش اسرائیل اعتراف و اذعان کرد: اگر نتانیاهو سرکار بیاید، اسرائیل قطعاً هشتاد سالگی خود را به چشم نمی‌بیند.
وی با بیان اینکه مؤمنان امید به خدا دارند، خاطرنشان کرد: امید به نصرت خدا بسیار کارگشاست و ما نصرت و وعده الهی را در جنگ هشت‌ساله به چشم دیده و با قلب به آن ایمان آوردیم که صدام حتی با حمایت دولت‌های غربی و عربی منطقه نیز، نتوانست یک وجب از خاک ایران اسلامی را بگیرد.
این استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه نظام سیاسی دنیا در حال تغییر و دگرگونی است، اظهار کرد: نظام دنیا و ابرقدرت‌های آن در حال تغییر و تحول است و در واقع مقدمه‌سازی ظهور در حال شکل گرفتن است که در این میدان، حوزه علمیه بار سنگینی بردوش دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در حوادث اخیر کاملاً رو بازی کرده است، خاطرنشان کرد: هرگاه دشمن به ضعف و یا قدرت فوق‌العاده رقیبش پی برده باشد، با همه توانش به او حمله می‌کند و فتنه‌های اخیر در کشور، برگرفته از نوع دوم بود؛ یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه اعوان و انصارشان، به قدرت مهارنشدنی ایران پی برده‌اند؛ لذا با هر آنچه در توان داشتند، به میدان آمدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با اشاره به اینکه دشمن با ابزار رسانه‌ای خود دست به تحریف برده است، تأکید کرد: وظیفه طلاب جهاد تبیین و آشکار کردن تحریفات دشمن است.
وی در پایان گفت: دشمنان نظام با تحریف و ایجاد یأس و ناامیدی در ملت، به‌دنبال تضعیف نظام اسلامی و انقلاب مردم ایران می‌باشند؛ لذا باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با تحریف، امید را در جامعه زنده نگه دارید و نقشه دشمن را از بین ببرید.