printlogo


printlogo


رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان
مقاومت معادله وحشت را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد
یکی از رهبران حزب‌الله، بر تحمیل معادله وحشت و بازدارندگی به رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ یزبک رئیس هیئت شرعی حزب‌الله در سخنانی، تأکید کرد: مقاومت برای اولین‌بار در تاریخ عرب‌ها و مسلمانان معادله وحشت را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی العهد به‌نقل از شیخ یزبک، افزود: دشمن صهیونیستی مجبور شد تا زیر سایه موضع یکپارچه رؤسا (رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و رئیس کابینه لبنان) حاضر به پذیرش ترسیم مرزها شده و مقاومت نیز اجازه نداد تا زمان ترسیم مرزها، استخراجی از کاریش انجام شود. وی در ادامه افزود: ما این دست‌آوردها را برای لبنان می‌خواهیم. پیروزی هم از آن تمام لبنانی‌ها بود. پس همه آنها باید از این پیروزی سود ببرند و از کینه‌توزی‌ها و تفرقه‌ها دست برداشته و کار مجدانه خود را برای انتخاب رئیس‌جمهوری که حامل اندیشه‌های لبنانی بوده و فقط به لبنان وابسته باشد، تلاش کنند.
این رهبر حزب‌الله در رابطه با حوادث اخیر در ایران هم، گفت: جمهوری اسلامی ایران این روزها در معرض توطئه صهیونیستی آمریکایی  غربی قرار گرفته است؛ زیرا حامل پرچم اسلام است و در تمامی مراحل در مقابل آمریکا ایستادگی کرده است. به این خاطر ایران در معرض این هجمه قرار گرفته است که از مقاومت اسلامی و فلسطین و تمامی نیروهای مقاومت و مجاهدینی که برای احقاق حقوق خود تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند.
شیخ یزبک تأکید کرد: ایران این کار را به‌خاطر مسائل رسانه‌ای و نه در چارچوب رویکردهای شعاری انجام نمی‌دهد؛ بلکه از مبدأ عقیده دست به این حمایت می‌زند و دوست و دشمن از آن با خبر و مطلع هستند؛ از این‌رو امروز ایران بهای این موضع اصولی خود را با اغتشاشات می‌پردازد؛ با این حال شعار امروز تهران و فردا فلسطین همچنان ادامه داشته و ایران و مقاومت و محور مقاومت تا زمان آزادی فلسطین از پای نخواهند نشست.