printlogo


printlogo


آیت‌الله حسینی بوشهری
تولید محتوای ارزشمند در رسانه نیازمند به‌کارگیری افراد توانمند است
دبیر شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، تولید محتوای غنی، فاخر و ارزشمند در رسانه ملی را نیازمند به‌کارگیری افراد هنرمند، کاربلد، متخصص و آگاه به نیاز روز جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، 12آبان در پنجمین همایش دانش‌آموختگان دانشکده دین و رسانه، بهره‌گیری از افراد متعهد، مؤمن و پایبند به ارزش‌های انقلاب را، موجب ارتقای تولیدات رسانه‌ای و خلق آثار فاخر در موضوعات مختلف دانست و گفت: با جذب عناصر اندیشمند، دین‌شناس و فرهیخته فعال در حوزه و دانشگاه، می‌توان محتوایی را تولید کرد که ضمن اثرگذاری، مفید و مورد نیاز برای قشرهای مختلف مردم باشد.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و باورهای دینی در میان نسل جوان اشاره کرد و گفت: آن‌ها تمام اهدافشان این است که نسل امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان را از راه دین و انقلاب به بیراهه ببرند.
وی تصریح کرد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان، کار رسانه‌های داخلی از جمله رسانه ملی را بیشتر و حساس‌تر می‌کند؛ چراکه این ظرفیت عظیم باید بر اساس نیازهای کودک، نوجوان و جوان ما برنامه‌سازی نموده و آثاری تولید کند که در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد و با جلب اعتماد آحاد مردم، نگذارد دشمن هرچه را که می‌خواهد، در ذهن مخاطب جا بیندازد.
آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز عموم جامعه در دریافت مطالب و محتوا، کم‌حوصله و حتی می‌توان گفت بی‌حوصله شده‌اند، گفت: از این‌رو باید در برنامه‌سازی‌ها و تولید محتوا برای رقابت با دیگر رسانه‌ها، به‌خصوص رسانه‌های غربی، تنوع و اختصار را در نظر گرفت.
رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یکی از اولویت‌ها و الزاماتی را که باید در رسانه ملی به آن توجه شود، فعالیت مؤثر و مستمر در فضای مجازی دانست و گفت: باید در این فضا که در دسترس عموم مردم است، به‌گونه‌ای سرمایه‌گذاری کرد که نقشه‌های تبلیغاتی و خصمانه دشمنان نقش بر آب شود.