printlogo


printlogo


نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی
امروز دشمن بر روی مسائل بانوان متمرکز شده است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در جمع بانوان طلبه اراک گفت: امروز با توطئه‌ها و تلاش‌های رسانه‌های بین‌المللی، دشمنان بیشتر روی بانوان تمرکز کرده‌اند و تلاش‌های بسیاری می‌کنند و هر اتفاقی که در داخل می‌افتد، به آن دامن می‌زنند؛ ولی ما باید آگاه باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، ۲۹‌شهریور در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی که با حضور طلاب مدارس علمیه شهر اراک، در سالن فاطمیه مدرسه علمیه ‌الزهرا‌(س) برگزار شد، بیان کرد: بانوان طلبه نقش مؤثری در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارند و می‌توانند، در این مسیر گام‌های بلندی بردارند و هر یک به‌تنهایی افسری برای مبارزه با جنگ نرم و توطئه‌های فرهنگی دشمنان باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز با توطئه‌ها و تلاش‌های رسانه‌های بین‌المللی، دشمنان بیشتر روی بانوان تمرکز کرده‌اند و تلاش‌های بسیاری می‌کنند و هر اتفاقی که در داخل می‌افتد، به آن دامن می‌زنند؛ ولی ما باید آگاه باشیم و از اسلام، انقلاب، امام(قد)، ولایت فقیه و شهدا دفاع کنیم.
خانم وکیل سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز در این مراسم، با ارائه آماری، گفت: در حال حاضر ۱۸۰۰ بانوی طلبه در سطح استان فارغ‌التحصیل شده‌اند و امسال هم، به‌یاری خداوند ۲۵۰ طلبه در مقطع سطح دو و سطح سه در حال تحصیل هستند.