printlogo


printlogo


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)
برخی از چالش‌های اخیر حاصل کم‌کاری‌ مسئولان در مقابله با تهدیدات فرهنگی غرب است
رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، اظهار کرد: مسئولان با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تهدیدات فرهنگی غرب، به فرمایشات ایشان عمل نکردند و در نتیجه، برخی از چالش‌های اخیر حاصل همین کم‌کاری‌هاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر در آیین افتتاحیه سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث شعبه تهران، با اشاره به اهمیت بصیرت انقلابی در میان دانشجویان، گفت: حوادث اخیر رخ‌داده بعد از فوت خانم مهسا امینی، بهانه‌ای بود تا جنگ و ناامنی در کشور رخ دهد و بروز این اغتشاش‌ها به اذعان معاندین و دشمنان انقلاب، به‌جهت تهدید امنیتی کشور و در نتیجه رسیدن معاندان به مقاصد شوم خود بود و بر همین اساس، در این ناآرامی‌ها جبهه استکبار بیشتر از گروه‌های تجزیه‌طلب در نقاط مختلف کشور استفاده کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام و ایران در حوادث اخیر با ورود سلاح از مرزهای کشور و پیاده‌سازی پروژه کشته‌سازی در تجمعات، تصریح کرد: منافقین و معاندین در شبکه‌های مجازی، کاملاً صریح و شفاف، موضوع درگیری‌های اخیر را از میان برداشتن اصل نظام جمهوری اسلامی و ترویج آزادی‌های غیردینی بیان کردند و حتی در برخی تجمعات خود در خارج از کشور نیز، به‌صورت عریان حاضر شدند.
وی افزود: دانشجویان در این شرایط با بررسی و تحلیل قضایا، آگاه باشند که این مسائل ارتباطی به مسئله حجاب و فوت یک خانم جوان نداشته؛ بلکه هدف ضربه زدن به امنیت کشور است که متأسفانه برخی از جوانان با تحلیل نادرست، از اقدامات آشوب‌گرانه حمایت و به جمع اغتشاش‌کنندگان پیوستند و به این مطلب توجه نکردند که دعوت‌کنندگان به این تجمعات، همان منافقانی بودند که بیش از هفده هزار انسان مظلوم را پس از انقلاب به شهادت رسانده و به آغوش صدام و آمریکا و رژیم صهیونیستی پناه بردند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین قاضی‌عسکر خاطرنشان کرد: اکنون رهبری عادل، جامع، متفکر و اندیشمند سکان‌دار این کشور و گروه‌های مقاومت در جهان اسلام است. اگر روزی به این ستون آسیب برسد و امنیت در کشور تضعیف شود، دشمنان ما آماده تجزیه و ورود به شهرهای مرزی هستند و دیگر هیچ قشری از افراد جامعه روی امنیت و سعادت را نخواهد دید.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را که مورد تأکید مقام معظم رهبری در سالیان گذشته بوده، امری لازم دانست و اظهار کرد: مسئولان ما در سال‌های گذشته کوتاهی‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی داشته‌اند و با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تهدیدات فرهنگی غرب، به فرمایشات ایشان عمل نکردند و در نتیجه، برخی از چالش‌های اخیر حاصل همین کم‌کاری‌هاست.