printlogo


printlogo


رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
دشمن سعی دارد تا نقش طلبگی روحانیون در جامعه را کم‌اهمیت نشان دهد
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با تأکید بر اینکه باید رویکرد جهادی را در جامعه و در مرکز خدمات نهادینه کنیم، تصریح کرد: اگر در مرکز خدمات و در قرارگاه جهادی به طلاب خدمت‌رسانی می‌کنیم، برای این است که رسالت و نقش طلبگی روحانیون در جامعه، عملیاتی و محقق شود؛ همین نقشی که دشمن سعی دارد، آن را کم‌اهمیت نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرمحمدی در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران مرکز خدمات، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی پیامبراعظم(ص) در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، بیان کرد: ساختارمندی نباید موجب کندی فعالیت‌ها و عقب‌ماندگی گردد؛ بلکه ساختارمندی با رویکرد جهادی، مطلوب است و باید رویکرد جهادی را در جامعه و در مرکز خدمات نهادینه کنیم.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: آغاز فعالیت مرکز خدمات با رویکرد جهادی بوده و لذا نباید این روحیه در مرکز سست شود و نیاز است، روز به روز تقویت گردد.
وی با بیان اینکه فعالیت جهادی، به‌معنای بذل تمام وسع در مقابل دشمن است، افزود: اگر در مرکز خدمات و در قرارگاه جهادی به طلاب خدمت‌رسانی می‌کنیم، برای این است که رسالت و نقش طلبگی روحانیون در جامعه، عملیاتی و محقق شود؛ همین نقشی که دشمن سعی دارد، آن را کم‌اهمیت نشان دهد.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرمحمدی تصریح کرد: گروه‌های جهادی نیاز به حمایت دارند و باید آنها را تقویت کنیم.
وی ضمن تجلیل از خانواده شهدای روحانی، افزود: خانواده شهدای روحانی، بیش از آنکه نیازمند خدمات مادی باشند، نیازمند خدمات عاطفی هستند؛ مطمئناً دیدار با خانواده شهدای روحانی و تکریم آنان، تأثیر بسیاری در روحیه آنان خواهد داشت.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، همچنین خواستار تقویت و توسعه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این مرکز، توسط روابط عمومی شد و گفت: با توجه به اینکه تلاش‌های بسیاری در حوزه روابط عمومی ستاد و مراکز استانی انجام می‌شود، در عین‌حال بسیاری از جامعه هدف مرکز خدمات، از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز بی‌اطلاع هستند که نیاز است، برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد.
گفتنی است، در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مراسم معارفه حجج‌اسلام ملکدار به‌عنوان رئیس شورای مرکزی قرارگاه جهادی پیامبر‌اعظم(ص) مرکز خدمات و محمودی به‌عنوان دبیر مرکزی این قرارگاه و همچنین آقایان ساعد نیکبخت به‌عنوان مشاور مدیرکل حوزه ریاست در امور شهدا و ایثارگران و محسن صحرایی سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات برگزار شد و احکام آنان توسط رئیس مرکز خدمات اعطا شد.