printlogo


printlogo


معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران تهران مطرح کرد
برنامه‌ریزی مدارس علمیه بر اساس استعداد و توانایی طلاب
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران، از اجرای طرح «موفقیت در گرو تجربه‌نگاری و برنامه‌ریزی» ویژه طلاب پایه اول مدارس علمیه خواهران استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم فاطمه اسفندیاری، با اشاره به طرح «موفقیت در گرو تجربه‌نگاری و برنامه‌ریزی» ویژه طلاب پایه اول مدارس علمیه خواهران استان تهران، اظهار کرد: این طرح با هدف شناخت توانمندی‌ها و استعدادهای طلاب و چگونگی برنامه‌ریزی مدارس علمیه در راستای تحقق استعدادها، برای نخستین‌بار در استان تهران برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: علاقه‌ها و برنامه‌ریزی‌های طلاب جوان در کنار تجربیات ارزشمند اساتید و فارغ‌التحصیلان موفق حوزه‌های علمیه خواهران، می‌تواند طلاب جوان را در مسیر طلبگی هدایت نموده و عرصه‌های موفقیت را برای آنها واکاوی نماید. همت و تلاش طلاب عزیز پایه اول نیز برای رسیدن به مقصود، بسیار مهم و حائز اهمیت است.
خانم اسفندیاری ابراز کرد: با توجه به گستردگی استان تهران، به‌جهت سهولت در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌های متناسب با اقتضائات مناطق مختلف استان، مدارس علمیه خواهران در استان تهران، به هشت محور تقسیم شده‌اند و این طرح، پس از شناخت و بررسی چشم‌اندازها و اهداف طلاب در مسیر طلبگی، به‌صورت محوری و با مشارکت مدارس علمیه همجوار، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: اجرای یک کار تشکیلاتی و تعامل و مشارکت مدارس علمیه، همراه با بهره‌مندی از تجربیات و توانمندی‌های یکدیگر، از برکات اجرای این طرح است.
وی افزود: طرح «موفقیت در گرو تجربه‌نگاری و برنامه‌ریزی» تاکنون در محور ششم و سوم اجرا شده است و مدارس علمیه خواهران استان تهران، تا پایان سال تحصیلی جاری فرصت دارند، این طرح را اجرا نمایند.