printlogo


printlogo


شیخ زکزاکی در پیامی به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بیداری را در نسل‌های بیشتری به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، پیامی صادر کرد که در آن آمده است:
آنها با قتل قاسم سلیمانی‌ها، واقعیت خودشان را نشان دادند؛ چون کسی را کشتند که همه عمرش تلاش کرد تا تروریزم را در کشورهایی مثل عراق و سوریه از بین برود. یک استراتژیست که همه نقشه‌های دشمنان به‌خصوص در این دو کشور را نقش بر آب کرد. نهایتاً او در انتهای یک روز، توسط کسانی که حقیقت تروریست بودن خودشان را اثبات کردند، کشته شد. آن کسانی که وی را به قتل رساندند، تروریست حقیقی هستند؛ نه فقط پشتیبان تروریزم باشند؛ بلکه خودشان اقدام‌کننده به ترور هستند. آنها عملاً خودشان را نفی کردند؛ لذا اول اینکه آنها حقیقت خودشان را نشان دادند.
دوم اینکه، واقعه شهادت سردار سلیمانی حقیقتاً ما را در شوک فرو برد و برای وی عزادار شدیم. آنها اشتباه کردند؛ زیرا که نمی‌دانند خون شهید، حیات جاویدان ایجاد می‌کند. این همان اشتباهی است که ظالمان قبل از این هم انجام داده‌اند؛ آنها که اشتباه قتل عام کربلا را مرتکب شدند و این واقعه اکنون بزرگ داشته می‌شود و این همان خطایی است که توسط صهیونیست‌ها در شهادت سیدعباس موسوی رخ داد و تصور کردند که حزب‌الله را تضعیف کردند؛ درحالی‌که حزب‌الله امروز بسیار قدرتمندتر است و آنها رهبر دیگری به‌نام سید‌حسن نصرالله را  که خدا نگهدار او باشد  جایگزین کردند. آنها همین اشتباه را در قتل سردار عماد مغنیه نیز انجام دادند که خون او نیز خودشان را هدف گرفت و جریانی را علیه آنها به راه انداخت که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند. قرآن کریم می‌فرماید که شیطان، یاران خودش را راهنمایی می‌کند و کید شیطان، ضعیف است. یاران شیطان نیز چون خود شیطان ضعیف‌اند؛ لذا یک اشتباه را بارها تکرار می‌کنند و این بار آنها سردار قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس را به قتل رساندند.
ما همواره این مبارزه برای صلح و مبارزه علیه تروریزم را به یاد خواهیم داشت؛ خون آنها اکنون بسیار بالاتر است؛ هرچند ما نمی‌توانیم هیچ‌گاه جای خالی ایشان را پر کنیم؛ اما خون آنها، بیداری را در نسل‌های بیشتری به وجود آورده است. .... این سخنان کوتاه برای عرض ارادت به شهدا و خون ایشان بود که انشاءالله هیچ‌گاه هدر نخواهد رفت؛ انشاءلله خداوند جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن[امام] سیدعلی خامنه‌ای را حفظ و حمایت کند و وحدت و یکپارچگی ما را تقویت نموده و انتهای این مسیر را به ظهور حضرت مهدی(عج) ختم کند.