معاون تبلیغ حوزههای علمیه خبر داد
نظام جامع موضوعات دانش تبلیغ در ۴۰۰ موضوع تدوین شد
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزههای علمیه، از تدوین نظام جامع موضوعات دانش تبلیغ در ۴۰۰ محور تبلیغی، در فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی خبر داد.
حجتالاسلام والمسلمین حسین ملانوری، ۱۳آذر در حاشیه نشست گروههای علمی فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی، در گفتوگو با خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر افزود: تدوین نظام جامع موضوعات نظری و علمی دانش تبلیغ، در مرکز پژوهشهای تبلیغی این معاون انجام شده است و تاکنون بیش از ۴۰۰ موضوع تبلیغی، با هدف تسهیل در کار محققان عرصه تبلیغ، برای انجام پژوهشهای علمی و نظری، آماده ارائه به پژوهشگران این عرصه میباشد.
استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به همکاری گروههای علمی این فصلنامه، افزود: این موضوعات با مشارکت و فعالیت ۱۵ گروه علمی این فصلنامه، تهیه شده است که میتوان به «گروه علمی تبلیغ، رسانه و ارتباطات»، «گروه تبلیغ سنتی»، «گروه تبلیغ بینالملل»، «گروه تبلیغ و فضای مجازی»، «گروه تبلیغ و تعلیم و تربیت»، «گروه تبلیغ و مدیریت»، «گروه تبلیغ و آیندهپژوهی»، «گروه تبلیغ و روانشناسی»، «گروه تبلیغ و اخلاق»، «گروه تبلیغ و جامعهشناسی»، «گروه تبلیغ و فقه»، «گروه تبلیغ و کلام»، «گروه تبلیغ و انقلاب اسلامی» و «گروه تبلیغ، قرآن و حدیث» اشاره کرد.
وی، هدف از راهاندازی نشریه علمی و پژوهشی مطالعات تبلیغ دینی را، پاسخگویی به پرسشهای بنیادین و نظری در حوزه دانش تبلیغ دانست و این نشریه را زمینهساز ارائه پژوهشهای علمی نظری این عرصه برشمرد.
علاقهمندان جهت دریافت جدول نظام موضوعات دانش تبلیغ، میتوانند بهنشانی eitaa.com/mobaleghan مراجعه نمایند.