printlogo


printlogo


رئیس جامعة المصطفی العالمیه
رژیم صهیونیستی خاکریز اول نظام سلطه است
رئیس جامعة المصطفی العالمیه گفت: رژیم صهیونیستی به‌عنوان خاکریز اول این نظام سلطه است؛ بنابراین ما فقط با نظام صهیونیستی مواجه نیستیم؛ بلکه با کل نظام سلطه مواجه هستیم

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ‌عباسی، 14مهر در مراسم هفتمین روز شهادت سید‌حسن نصرالله(ره) و همراهانش و آغاز سال تحصیلی مؤسسه‌آموزش عالی علوم و معارف ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: شهادت سید‌حسن نصرالله تلخ و سنگین است. از دست‌دادن شخصیت تاریخ‌سازی که ده‌ها سال پرچم مقاومت را بر دوش داشت، خلأ بزرگی است.
وی با بیان اینکه همه این حوادث و پیامدها، نشان‌دهنده گذار تاریخی برای بشریت است، تصریح کرد: ما در یک نقطه مهم و حساس و تعیین‌کننده هستیم؛ نظامی بر عالم حاکم شده که استکباری و استعماری است که چند صدسال است، بنا ندارد هیچ صدایی را بشنود.
رئیس جامعة المصطفی العالمیه تصریح کرد: در مقابل، شجره طیبه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت که در ایران و در منطقه شکل‌ گرفته، در برابر نظام استعمار قرار گرفته و تاکنون ایستادگی کرده است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی افزود: رژیم صهیونیستی به‌‌عنوان خاکریز اول نظام سلطه است و بنابراین ما فقط با نظام صهیونیستی مواجه نیستیم؛ بلکه با کل نظام سلطه مواجه هستیم؛ لذا شهید مجاهد سید‌حسن نصرالله(ره) در مقابل کل این نظام ایستاده بود.
رئیس جامعةالمصطفی ابراز کرد: از آن طرف هم هر روز هواپیمای رژیم صهیونیستی با پشتیبانی نظام سلطه، در حال بمباران است و نظام سلطه همه قدرت رسانه‌ای خود را در مسیر همراهی با نظام صهیونیستی قرار داده است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی تصریح کرد: ما در این مقطع از زمان، با یک جنگ تمدنی درگیر هستیم و این، جنگ جبهه حق و جبهه مقاومت با نظام ظلم و شیطان است که قطعاً با پیروزی نظام حق پایان خواهد یافت.
وی با بیان اینکه ما به نصرت خدا ایمان داریم، گفت: لازم است مراکز تحقیقاتی این گفتمان توحیدی و تمدنی را تبیین و در این رویارویی تمدنی، به وظیفه خود عمل کنند.