printlogo


printlogo


بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از ملت لبنان و جبهه مقاومت
«حزب‌الله» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی آغاز موج جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، طی صدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: «حزب‌الله»، پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است و امروز به‌جای مدعیان بی‌عمل در میدان مبارزه با اسرائیل، قاطعانه در این عرصه حضور دارد. آمریکا و دیگر دولت‌های غربی و سازمان‌های فشل و بی‌خاصیت حقوق بشری، در یک جبهه مشترک با اسرائیل حضور دارند و امروز در تمام جنایات این دولت شیطانی سهیم هستند.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، متن بیانیه‌ به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حملات خون‌بار و خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار وحشیانه مردم در مناطق مسکونی و مراکز درمانی، نشان از استیصال و ضعف این جرثومه فساد دارد. اسرائیل زبون که در مقابل اقتدار و قدرت حزب‌الله، آسیب‌های جدی و غیر قابل جبرانی دیده است، اکنون دیوانه‌وار به بمباران مناطق غیرنظامی روی آورده و بر سیاهه جنایات خود می‌افزاید.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با عرض تسلیت به ملت مقاوم لبنان و حزب‌الله قهرمان، برای شهدای این حملات ددمنشانه رحمت و مغفرت و برای مردم مبارز و مجاهد لبنان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت، از خداوند متعال صبر، امداد و نصرت الهی مسئلت دارد.
«حزب‌الله» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است و امروز به‌جای مدعیان بی‌عمل در میدان مبارزه با اسرائیل، قاطعانه در این عرصه حضور دارد. آمریکا و دیگر دولت‌های غربی و سازمان‌های فشل و بی‌خاصیت حقوق بشری در یک جبهه مشترک با اسرائیل حضور دارند و امروز در تمام جنایات این دولت شیطانی سهیم هستند.
سکوت برخی دولت‌های اسلامی و رفتار خائنانه برخی از آنان در سازشکاری با این رژیم خبیث، خشم مقدس امت اسلامی را بر خواهد انگیخت و بی‌‍شک اسرائیل و حامیانش در منجلاب فساد و جنایت‌کاری‌شان غرق خواهند شد.
امت اسلامی برخلاف حکام‌شان همراه و یاور مردم مظلوم فلسطین و لبنان هستند و در این حوادث نیز، همچون دیگر میادین، به حمایت از لبنان برمی‌خیزند؛ [اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا وان الله علی نصرهم لقدیر].
إن‌شاءالله خدای متعال به امت اسلامی و آنان که جان‌برکف به دنبال تعالی «کلمه الله» هستند، نصرت خواهد داد. و این سنت الهی قطعی است و دنیای اسلام، به‌لطف الهی، نابودی غده‌ سرطانی صهیونیستی را به چشم مشاهده خواهد کرد.
«ولینصرن الله من ینصره».
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم